user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

mari4

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 μήνα πριν
  1. mari4
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012
Καλησπέρα, είμαι 30 χρονών και εδώ και 6 περίπου χρόνια παίρνω Λαουρίνα λόγω πολυκυστικών. Πριν από ένα μήνα έκανα το καθιερωμένο μου διάλειμμα από τα χάπια αλλά ο γιατρός μου, μου συνέστησε να τα σταματήσω εάν θέλω κάποια στιγμή να μείνω έγκυος. (εννοώντας ότι ηλικιακά μπορεί να μου προκαλέσουν κάποια βλάβη και να μη μπορώ να συλλάβω όταν το θελήσω). Να σημειώσω ότι η διαταραχή που μου προκαλείται κ παίρνω τα Λαουρίνα είναι, καφέ αίμα ανάμεσα στις περιόδους που σταματάει συνήθως με Πριμολούτ.
Τον προηγούμενο μήνα που σταμάτησα τα χάπια άρχισε διαταραχή με καφέ αίμα και τελείωσε σε 10 μέρες, ο γιατρός μου είπε να το αφήσουμε έτσι να δούμε πως θα πάει. Μετά ηρθε η περίοδος. Αυτόν τον μήνα πάλι μου ήρθε καφέ αίμα που κράτησε πάλι γύρω στις 10 μέρες, το άφησα κ τελείωσε πριν μια εβδομάδα. Βρίσκομαι στην 38η μέρα και άρχισαν πάλι να εμφανίζονται καφέ εκκρίσεις. Ποιά η γνώμη σας?
(Στην εξέταση στον γιατρό με το υπερηχογράφημα ήταν όλα φυσιολογικά, οπότε αποφάνθηκε ότι η διαταραχή είναι ορμονική)
Ευχαριστώ εκ των προταίρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Είναι αναμενόμενο, μετά τη διακοπή των χαπιών, να επανέλθουν οι διαταραχές στον κύκλο σου.
Επειδή θέλεις να μείνεις έγκυος, θα πάρεις οδηγίες από το γιατρό σου, αφού πρέπει να διακόψεις τα αντισυλληπτικά.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Όχι δεν θέλω να μείνω έγκυος. Απλά ο γιατρός μου συνέστησε τη διακοπή στην περίπτωση που κάποτε θελήσω να κάνω παιδιά. Ότι δηλαδή προκαλούνε επιπλοκές στη γονιμότητα αν τα παίρνω τόσα χρόνια. Τα διέκοψα περισσότερο από φόβο. Οπότε να αφήσω πάλι το καφέ αίμα χωρίς να παρέμβω με πριμολούτ? Θα υπάρξει μήπως πρόβλημα με το σίδηρο μου? (Γιατί έχω φεριτίνη 12)
Ευχαριστώ και πάλι
  1. Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Να αφήσεις να εξελιχθεί το φαινόμενο και θα στεγνώσεις σε λίγες ημέρες.
Για το θέμα της φερριτίνης, να ενημερώσεις το γιατρό σου μήπως κρίνει ότι πρέπει να πάρεις φυλικό οξύ.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 29 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.