user_mobilelogo
  1. KOUKOUTSO
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012
Καλημερα σας. Πριν απο περιπου 4 χρονια υποβληθηκα σε μια αξονικη λεκανης οπου ο ακτινολογος ανακαλυψε κατι υποπτο στην μητρα μου.Μετα απο επισκεψη στον χειρουργο γυναικολογο μου πλεον, ανακαλυψα οτι εχω δικερη ή καρδιομορφη μητρα και ενδομητριωση.Εκτοτε εχω κανει 3 λαπαροσκοπησεις(για την ενδομητριωση),2 επεμβατικες υστεροσκοπησεις(διαπλαση μητρας και πολυποδας)και 8 εξωσωματικες(3 με φυσικο κυκλο)χωρις αποτελεσμα. Μετα την τριτη λαπαροσκοπιση το 2010 ο γιατρος χαρακτηρισε την ενδομητριωση σταδιου IVα. Μετα την τελευταια επισκεψη για παρακολουθηση συζητησαμε τον προβληματισμο του σε μια 3η τεχνιτη κλιμακτηριο και μια 4η λαπαροσκοπηση μετα,καθως η βελτιωση στην κατασταση μου θα ηταν περιπου στο 5%,κατι μηδαμηνο στο τωρινο σκοπο μας, μια πιθανη εγκυμοσυνη. Η προταση του ειναι να ξεκινησω visannete και να τα περνω για 6 μηνες περιπου.Επισης ζητησε να συζητησουμε λεπτομερως το θεμα στα τελη Σεπτεμβριου μετα τη ληξη συνεδριου στην Γαλλια οπου ο ιδιος θα εχει μπορεσει να πληροφορηθει περαιτερω απο συναλδεφους του εξωτερικου,δεδομενου οτι θεωρει την περιπτωση μου την 2η χειροτερη που εχει αντιμετωπισει,και η αληθεια ειναι οτι εχει αντιμετωπισει αρκετες... Θα ημουν ευγνωμων εαν μπορεσετε να απαντησετε στα ερωτηματα μου: Γνωριζετε τα VIZANNETTE ? Μπορουν να βοηθησουν ? Τι παρενεργειες μπορει να εχουν ? Συγνωμη αν σας κουρασα. Ευχαριστω εκ των προτερων
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το συγκεκριμένο σκεύασμα προκαλεί φαρμακευτική εμμηνόπαυση, θα το παίρνεις καθημερινά για 6 μήνες, χωρίς διακοπή και οι παρενέργειες είναι αυτές της εμμηνόπαυσης.
Μπορεί δηλαδή να έχεις εξάψεις, αυπνίες, εκνευρισμό, ξηρότητα κόλπου, σε ήπιο βαθμό κάποιο από αυτά, αφού τα συμπτώματα εξατομικεύονται.
Αν θα σε βοηθήσει....
Θα κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, πάντως δε θα σε βλάψει.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Εχω κανει φαρμακευτικη εμμηναπαυση αλλες δυο φορες με daronda οποτε πανω κατω τωρα ξερω τι να περιμενω.Αληθεια, εαν ξεχασω καποιο χαπι καταστρεφω ολη την θεραπεια?
Ευχαριστω... 
  1. Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μην ανησυχείς, ίσως έρθει λίγο αίμα, τίποτε άλλο.
Φρόντισε να είσαι συνεπής στη λήψη.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.