user_mobilelogo
  1. marian1
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 31 Ιουλίου 2012
Καλησπέρα σας.....
Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας για την πρόκληση καθυστέρησης περιόδου με τα αντισυλληπτικά Yasminelle.
Tην Πέμπτη 2/8 είναι η πρώτη μέρα του 7ημέρου χωρίς δίσκια,όπου περιμένω την περίοδο μου.
Γνωρίζω ότι μπορώ να καθυστερήσω την περίοδο μου έως και μία εβδομάδα,χωρίς να κάνω την διακοπή των 7 ημερών που πρέπει,παίρνοντας την επόμενη ταινία δισκίων.
Θα ήθελα να μου πείτε αν  κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδαςυπάρχει αιμορραγία.
Κι αν μπορώ να την καθυστερήσω 9 μέρες.
 
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Μαρία
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Όσο παίρνεις καθημερινά το χάπι, χωρίς διακοπή, δε θα έχεις περίοδο.
Η περίοδος, θα έρθει όταν διακόψεις τα χάπια.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 01 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.