user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

dimit

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. dimit
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 02 Αυγούστου 2012
καλησπερα και πολλα συγχαρητηρια για την εξαιρετικη διαδικτυακη βοηθεια σας.
 
ειμαι 32, δεν καπνιζω, ειμαι αδυνατη και απο τα 20 περιπου κανω χρηση αντισυλλητπικων χαπιων (με τις απαιτουμενες διακοπες ληψης τους αρκετων μηνων για επανεξατασεις και επανεκτιμηση της καταστασης) καθως εχω συνδρομο πολυκυστικων ωοθηκων. τα τελευταια χρονια λαμβανω το laurina το οποιο δεν μου εχει δημιουργησει κανενα προβλημα και εχει βαλει σε προγραμμα την περιοδο μου. Το προβλημα μου ειναι πως εξαιτιας ενος καταγματος στη ποδοκνημικη ο γιατρος μου συνεστησε εχθες να μπω σε αντιπηκτικη αγωγη καθως μου εβαλε ναρθηκα για δυο βδομαδες. οπως με ενημερωσε αυτο ειναι η συνηθης πρακτικη οταν ακινητοποιειται ενα ακρο και μου εγραψε 20 ενεσεις ivor 3.5 mg. σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα σημερα με τη γυναικολογο μου, μου απεκλεισε τη ταυτοχρονη ληψη αντισυλληπτικων και αντιπηκτικων και ουσιαστικα με αφησε να αποφασισω τι απο τα δυο θελω να κανω εκφραζοντας τη γνωμη οτι η αντιπηκτικη αγωγη ειναι λιγο υπερβολικη για δυο βδομαδες ακινησιας για ενα ατομο που δεν εχει ιστορικο θρομβοφιλιας ουτε και αλλους επιβαρυντικους παραγοντες.
 
Θα ηθελα σας παρακαλω μια δευτερη γνωμη στο θεμα: να σταματησω τα αντισυλληπτικα και να κανω τις ενεσεις; να μην παρω κανενα απο τα δυο φαρμακα, ή να συνεχισω με τα αντισυλληπτικα;
 
Σας ευχαριστω εκ των προτερων για την απαντηση σας   
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Το  ανιτσυλληπτικο  δεν ειναι  σημαντικό φάρμακο, στον συγκεκριμενο προβληματισμό.  Οπωσδηποτε σε επεμβάσεις  συνιστουμε την διακοπή  του,  οσο γινεται  πιο έγκαιρα... 
Η  ποδοκνημική  βαρυνεται  στατιστικά  περισσότερο, από επεμβασεις  σε άλλα  σημεια..  Δεν υπάρχει καμια  τεκμηριωμενη μελετη,  ότι αντισυλλητικά  σε   συνδυασμό με  αντιπηκτικη αγωγη, ειναι ακίνδυνα... Ετσι  κι αλλοιως  ειναι  παράλογο  να  ΄προσπαθουμε να   μειωσουμε  τους κινδυνους  της  θρομβωσεως  και  από την  άλλη  να δινουμε  αυτό  που ενοχοποειται,   οτι ενδεχομενως τις αυξανει, με το σκεπτικό  του΄΄.....αντιδότου΄΄   πουσεκαλυπτει πα΄ ολα.....   Ούτε  στα  ..ιδιικα  χοιριδια (προσφιλή πειραματοζωα)   δεν  θα εχει  τεκμηριωθει  αυτό,,, 
Εχω   υπ΄ οψη  μου περιστατικό με  μία  επεμβαση  μηνισκου,  όπου  η γυναικα επαιρνε ορμονική  αγωγη από   έναν  γυναικολογο  στην Καβαλλα., (ο  ορθοπεδικός  δεν ενημερωθηκε   σχετικά !)  εγινε ενεσιμη  αντιπηκτική αγωγή  που συνεχισε   η   γυναικα  -   για   περιπου αλλες 2 εβδομαδες  στο  σπιτι -  κι εν  τελει αμεσως  μετα   την διακοπή της,   έπαθε  πνευμονική εμβολή..  Τυχαίο;   
Το θεμα  ειχε δικαστικές παρενέργειες .  Το  πληροφορηθηκα  από ΄΄ ιατροδικαστινα΄΄,  που εκληθη σαν   πραγματογνωμων από την  πολιτική αγωγή..
Προσωπικά , εν οψει των  ενδεχομένων  θρομβοεμβολικων  επισοδειων    θα  σου συνισουσα την διακοπή του  από   αμεσως...Το  μονο  που   θα παθεις ειναι να   εχεις περιοδο  ενωριτερα...  Η διακοπή δεν μπορεί να  σε βλάψει πουθενά  και  μπορείς  να συνεχίσεις την σνυιδυλληψη  και παλι,  με κάποια μεγαλύτερης διάρκειας  αναμονή... .
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 02 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.