user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

eliza1992

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 6 χρόνια πριν
  1. eliza1992
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 08 Αυγούστου 2012
Γεια σας! Στις 19 ιουλιου το αγορι μου και εγω ειχαμε ενα ατυχημα με το προφυλακτικο!Δεν τελειωσε μέσα μου αλλά εγώ πήρα το ellaone μέτα!Ηπερίοδός μου ήρθε κανονικά στις 8 αυγούστου όπως την περίμενα.Να αναφέρω ότι  ο κύκλος μου είναι σχετικά σταθερός , κάθε 28 μέρες.Γενικά έχω αρκετό αίμα ειδικά τις πρώτες μέρες αλλά τώρα η ροή του αίματος είναι πολύ μικρή.Είναι φυσιολογικό να συμβεί κάτι τέτοιο μετά το χάπι ή να ανησυχησω μήπως είμαι έγκυος ?  Ευχαριστώ πολύ!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Από την περιγραφή σου δε βλέπω λόγο ανησυχίας.
Η ροή θα αποκατασταθεί στον επόμενο κύκλο.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 09 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολύ!Ακόμα και αν η περίοδος μου κράτησε μόνο 4 μέρες αντί για 6 ??
  1. Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δεν αξιολογείται, ιατρικά, αυτή η διαφορά.
Μην ανησυχείς.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 11 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.