user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

natalie25

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 χρόνια πριν
  1. natalie25
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2012
Καλησπέρα. Είμαι 28 ετών. Είμαι στον 5ο μήνα χρήσης laurina. Πριν ξεκινήσω τα Laurina, έπαιρνα yasminelle για 3 μήνες και αδιαθετούσα πάντα πριν την εβδομάδα διακοπής. Έτσι τους πρωτους μήνες που άρχισα να χρησιμοποιώ τα Laurina, σιγά σιγά μπήκα κανονικά στην εβδομάδα διακοπής και ήδη τον 3ο μήνα είχε στρώσει η περίοδος μου. Από την αρχή χρήσης του laurina δεν είχα ενδιάμεση αιμορραγία καθόλου. Τον τρίτο μήνα είχα καφέ αίμα αντί για κόκκινο κατά τη διάρκεια της περιόδου μου, ενώ τον τέταρτο όλα ήταν φυσιολογικά. Αδιαθέτησα 1 Αυγούστου, στις 5 ξαναξεκίνησα τα χάπια όπως έπρεπε και στις 12 άρχισα να βλέπω ελάχιστες σταγόνες αίμα ή λίγα καφεκίτρινα υγρά, κατά τη διάρκεια της μέρας. Αυτό συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Πήρα χτες τηλ. τη γιατρό μου και με ρώτησε αν τα πήρα όλα κανονικά, ή αν είχα κάποια διάρροια ή εμετό. Αλλά τα πήρα όλα κανονικά και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Ούτε παίρνω άλλα φάρμακα. Έλειψα 10 μέρες μακρυά απ το σπίτι μου και η αλήθεια είναι ότι ένα άγχος το είχα. Να φταίει ότι άλλαξα περιβάλλον? Μου είπε να τα συνεχίσω κανονικά και μπορεί να συνεχιστεί αυτό το λίγο αίμα και μέχρι να αδιαθετήσω, αλλά να μην ανησυχώ. Μια μικρή λεπτομέρεια, είναι ότι πάντα παίρνω το χάπι μου στις 10.15 και έτυχε μία μέρα να το πάρω στις 9.30 και μία στις 10.30, αλλά πάλι ήταν πολύ κοντά στην ώρα που το παίρνω. Είναι φυσιολογικό γιατρέ μου? Καλλυμένη αντισυλληπτικά είμαι? Μέχρι την 9η μέρα του κύκλου μου δεν παίρναμε επιπλέον προφυλάξεις, απ τη 10η και μετά χρησιμοποιούσαμε και προφυλακτικό. Να περιμένω να δω πώς θα πάει και τον άλλο μήνα?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Καλυμενη αντισυλληπτικως εισαι  οπωσδήποτε...
Ειναι   ομως  δυνατόν, με τον καιρό  να  μην σου ΄΄φτανει΄΄  για τα άλλα (δηλ για τον αδιατάρακτο  κυκλο)  και  αυτό το  χαπι...
Αν η εμφναιση ενδιαμεσης αιμορροιας συνεχίζεται και στον αλλο     κυκλο,   θα συνιστουσα  μια γυναικολογικη εξεταση,  μηπως σε μεγαλη εξαιρεση  κατι άλλο φταιει  κι αν  ειναι  έτσι  όπως υποθετουμε,  η γιατρός  σου  θα προτείνει  ένα καπως  ΄΄μεγαλυτερο΄΄..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ για την απάντηση. Πήγα και το απόγευμα απ τη γιατρό μου και κάναμε και ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα και ήταν όλα καλά. Θα τα πάρω όλα τα χάπια και θα δούμε και τον επόμενο μήνα. Της φάνηκε λίγο περίεργο επειδή με αυτά τα χάπια δεν είχα πρόβλημα, γι αυτό και λέει να το δούμε. Αν είχα ξεχάσει κάποιο χάπι θα ήταν πιο λογικό να είχα ενδιάμεση αιμόρροια. Αλλά τα κοιτάω τα ξανακοιτάω, όλα τα πήρα...! Τι στο καλό πια...να μην κατάπια κάποιο και να μην το κατάλαβα  ? Όπως και να έχει οι επιπλέον προφυλάξεις από την 9η μέρα και μετά(που είναι και οι γόνιμες μέρες) με καλύπτουν έτσι κι αλλιώς, έτσι δεν είναι? Είμαι πολύ αγχώδης και μου είπε η γιατρός ότι μπορεί να φταίει και αυτό!
  1. Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Θα  δεις  λοιπόν!
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 19 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Θα δω...! Ελπίζω να μην ταλαιπωρηθώ άλλο! Να ρωτήσω και κάτι τελευταίο? Μπορεί να μην αδιαθετήσω την εβδομάδα διακοπής? Πάντα έχω λίγη περίοδο και η γιατρός είπε, αν ξεκίνησε έτσι από τώρα, θα φτάσει μέχρι την περίοδο και θα έχω λίγο. Αν δεν έχω καθόλου...να μην πανικοβληθώ??? Μου είπε συνεχίζω κανονικά...και μόνο αν συμβεί και τον επόμενο μήνα αλλάζουμε...! Αν δεν αδιαθετήσω δεν θα ναι καθυστέρηση???
  1. Κυριακή, 19 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Με συνεχή σεναρια,  δεν  θα οδηγηθιες  πουθενα... 
Ναι, ειναι  ΄΄μια  στι χιλιάδες ΄΄  δυνατόν,  να  μη  ελθει εγκαιρα   -  αυτό θα  πει :  στο μεσοδιάστημα  της εβδομάδας διακοπης -  η περιοδος..
Τοτε  παλι,   θα...δουμε..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ευχαριστώ και πάλι που μπήκατε στον κόπο να μου απαντήσετε! Σας κούρασα και έχετε δίκιο! Να είστε καλά! :)
  1. Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 7
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Είχα στείλει και εχθές νωρίς ένα μήνυμα και δεν το είδα στο φόρουμ τελικά. Συγνώμη εκ των προτέρων αν το δείτε διπλό. Όπως έλεγα και στο προηγούμενο μήνυμα, συνεχίστηκε αυτό το λίγο αίμα από τη 12η μέρα, μέχρι και τώρα που είμαι στην  εβδομάδα διακοπής. Το Σάββατο πήρα το τελευταίο δισκίο και σήμερα είναι  Πέμπτη (την Κυριακή ξαναξεκινάω καινούριο κουτί χάπια) και έχω ακόμα κάθε μέρα, λίγο αίμα. Η γιατρός μου είχε πει ότι θα έχω λίγη περίοδο αυτό το μήνα, αλλά δεν κατάλαβα διαφορά απ τις προηγούμενες μέρες. Τετάρτη θα έπρεπε να έχω περίοδο, όπως κάθε φορά, αλλά συνεχίζει το ίδιο. Τα τελειώνω και παίρνω κανονικά άλλο ένα κουτί και μετά βλέπουμε? Θα έπρεπε να είχα τώρα κανονικά περίοδο? Πάντα έχω λίγο αίμα, και τώρα λόγω του ότι ξεκίνησε  τη δωδέκατη μέρα δεν έχω?
  1. Πέμπτη, 30 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 8
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Μια  εβδομαδα  μετα το τελευταιο  δισκιο, ανοιγεις την καινούργια συσκευασία   και παιρνεις  το χαπι  σου  για  αλλες 21  μερες κανονικά... Αν και τοτε εχεις  διαταραχή, τοτε θα ταπεις με την γιατρό  σου..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 30 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 9
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα. Συνέχισα όπως μου είπατε και εσείς και η γιατρός μου τα χάπια και βρίσκομαι τώρα στο 10 χάπι. Δεν έχω σταγόνες αίμα, καθόλου. Υπάρχει περίπτωση απ όλα αυτά που σας έχω πει...να είμαι έγκυος? Πιστεύω ότι τα χάπια τα πήρα όλα κανονικά...γιατί θα το έβλεπα στην καρτέλα, τα παίρνω κάθε μέρα. Αν όλως παραδόξως παρέλειψα ένα, που θα ήταν την πρώτη εβδομάδα...και υπήρχε από αυτό η σταγονοειδής αυτή αιμόρροια...υπάρχει τέτοια πιθανότητα? Και με προφυλακτικό τις "γόνιμες μέρες" (αν και ξέρω ότι με τα αντισυλληπτικά δεν υπάρχουν)...?
  1. Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 10
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δεν εισαι  εγκυος..
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 11
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα και πάλι! Χτες, Σάββατο, πήρα το τελευταίο δισκίο από τα 21 της συσκευασίας...και το βράδυ κατά τις 10 είχα λίγες σταγόνες αίμα. Σήμερα Κυριακή, συνεχίζει, λογικά αδιαθέτησα, με πολύ λίγο αίμα (αυτό δεν με πειράζει το έχουμε ξαναπεί εξάλλου, ότι  με τα αντισυλληπτικά θα έχω λίγο). Το ότι διαθέτησα απ την πρώτη μέρα διακοπής...ή απ το βράδυ που πήρα το τελευταίο δισκίο, θεωρείται διαταραχή? Ή επειδή τον προηγούμενο μήνα, που είχα για πολλές μέρες σταγόνες καθημερίνα και δεν αδιαθέτησα όπως έπρεπε, συνέβη τώρα αυτό? Να συνεχίσω άλλον έναν μήνα κανονικά? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  1. Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 12
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δεν θεωρείται   διαταραχή...
Εκτιμω  ότι το προβλημα  της σχετικά  υποτυπωδους περιόδου  θα βελτιωθει  στον άλλο  κυκλο..
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 13
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας υπερευχαριστώ!!! :)
  1. Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 14
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 15


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.