user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Marilia24

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. Marilia24
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012
Καλημέρα, έπαιρνα για 2 μήνες τα trigynera χωρίς κανένα πρόβλημα...Λόγω απόσυρσης τα αντικατέστησα με τα qlaira.Στις 20 μέρες αδιαθέτησα κ στις 8 σταμάτησε η περίοδος για μια ημέρα και μετά συνεχίστηκε άλλες πέντε.Δεν ξεκίνησα καινούριο κουτί γιατί τρόμαξα.Πρέπει να επισκεφτώ γυναικολόγο;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Καλύτερα να ενημερώσεις το γιατρό σου, από κοντά και να πάρεις οδηγίες.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.