user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Γιαννιού

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. Γιαννιού
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 25 Αυγούστου 2012
Καλησπέρα σας!
     Σας γράφω γιατί είμαι σε δίλημα όσον αφορά στην διακοπή χρήσης αντισυλληπτικών μετά από 6 χρόνια συνεχούς-σχεδόν-χρήσης τους.
     Συγκεκριμένα, είμαι 21 χρονών και πριν έξι χρόνια επισκέφθηκα για πρώτη φορά γυναικολόγο λόγω του ότι δεν μου ερχόταν η περίοδος. Μετά απο εξετάσεις και υπέρηχο διέκρινε σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών και μου έδωσε θεραπεία με gynofen. Για όσο διάστημα επισκεπτόμουν την πρώτη μου γυναικολόγο μου έλεγε να μην τα σταματήσω, χωρίς να μου απαντά ξακάθαρα στο πότε θα τα σταματήσω. Σε αυτό το διάστημα των 6 χρόνων ωστόσο,επισκέφθηκα και άλλους γυναικολόγους για να πάρω κι άλλες απόψεις.
     Η άλλη γυναικολόγος μου, την οποία επισκέφθηκα για πρώτη φορά 3 χρόνια πριν, ειχε πει ότι είναι απαράδεκτη η αδιάκοπη χρήση του αντισυλληπτικού και μου πρότεινε να τα παίρνω για ένα εξάμηνο, να τα σταματάω για ένα τρίμηνο και ξανά απ την αρχή. Όταν τα σταμάτησα για ένα τρίμηνο, η περίοδος μου ήρθε τον 3ο μήνα διακοπής, εμφάνισα ακμή και λίγες παραπάνω τρίχες. Άρχισα ξανά τα αντισυλληπτικά, τα yasminelle αυτή τη φορά όπως μου είπε η γιατρός, για πιο "ελαφρύ" χάπι, αλλά η ακμή και η τριχοφυία συνέχισαν, οπότε μου είπε να ξαναρχίσω τα gynofen, τα οποία παίρνω μέχρι και σήμερα.
     Στην τρίτη γιατρό που επισκέφθηκα προ λίγων ημερών είπα όλα αυτά που είπα σε εσάς παραπάνω και μου είπε πως όντως είναι πολλά τα χρόνια χρήσης τους αλλά αφου δεν μου έχουν δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα (όπως αποδείχθηκε από εξετάσεις που μου έγραψε η ίδια) δεν υπάρχει πρόβλημα είτε τα συνεχισω είτε όχι.
     Εσάς ποιά είναι η γνώμη σας για όλο αυτο; Να τα διακόψω για πάντα ή για ένα συγκεκριμένο διάστημα; Μήπως για πάντα; :/// Υπάρχει πιθανότητα μόνιμης θεραπείας πολυκυστικών; Και ποιές είναι οι εναλλακτικές θεραπείες αν υπάρχουν;
     Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μεγάλο μέγεθοσ κειμένου.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Καλό το ερώτημά  σου..  Παρ΄  ότι  μου λείπουν τα στοιχεια  από  το  ύψος και  το  βάρος σου,  μπορω ν΄ απαντήσω  σε γενιικές  γραμμες...΄΄Ειδικές ΄΄ απαντησεις  μπορει να δωσει ενας γιθατ΄ρος  ,, αν εκιμησει  ο ίδος  το περισταιτικό  ΄΄από  κοντά.΄΄.
Το σύνδρομο  πολυκυστικών ωοθηκών  μπορεί  ενδεχομένως  να  αντιμετωπιστεί  μόνιμα  και να   εχει  η γυναίκα  τακτικές,  ή σχεδον τακτικές περιόδους ...
Αυτή  η  δυνατότητα   υφισταται   ομως  μόνον,  όταν  το  σύνδρομο  είναι στην  ουσια  ΄΄μεταβολικό΄΄ ,  δηλ.   εχει να κανει με την διαχειρηση  απο  τον οργανισμο   των  υδατανθράκων (γλυκά.  ψωμιά,  μακαρόνια  και συναφή)  και τα άτομα αυτά  ειναι  αρκετά,   μεχρι  και πολυ  υπέρβαρα.....Εξυπακουετιαι  ότι  σε πολλα  απ   αυτά  τα άτομα, η συνεργασία ειναι  ελλιπής,  οποτε καιτο αποτελεσμα  πασχει,,,
Οταν  συνυπάρχει  υπερτρίχωση,  το προβλημα   ειναι  καπως διαφορετικό  και θα έλεγα  καπως  πιο περίπλοκο..
Στο δια  ταυτα:  Το Gynofen   χρησιμοποιειται  κατα κανονα  για την υπερτριχωση  κι  απ΄  οτι  μου  μαθαν  πριν δεκαετίες ,  η συνεχής του χορηγηση   μπορούσε  να  διαρκεί   μεχρι τα 3 χρόνια...
Στο μεταξύ  τα περιστατικά   που ξεπερασαν  αυτό το  οριο,   πολλαπλασιαστηκαν,  οπότε  σήμερα   γνωριζουμε,  ότι το διαστημα  αυτό  ξεπερνα  σαφώς την 5ετία..
Το προβλημα  που προκυπτει σε σένα ειναι,  ότι  με την αλλαγή στο  μικρο αντισυλληπτικο  χάπι,  η υπερτριχωση  και η ακμη  επιδεινωνεται..
Αναφορικα΄με τους κινδυνους:  Θα ζητουσα  οπωσδήποτε   τουλάχιστον   μία  αιματολογικη εξεταση  που  ονομαζεται ΄΄αντίσταση στην πρωτεϊνη C΄΄   και ειναι παθολογική στις  πιο συχνες μορφές θρομβοφιλίας. (κινδυνος  θρομβώσεων, εγκεφαλικων και καριδαικών επισοδείων)...
Αν  η εξεταση  ειναι  παθολογικη,  (η  πιθανότητα ειναι   μικρή,  νομιζω  περιπου 1 στις 2000), τότε   η χρηση του Gynofen, αλλα  και καθε  άλλου αντισυλληπτικού,  ειναι    πολύ επικίνδυνη,,,
Με  βαση  αυτή την εξέταση, θα κριθεί  από τον γαιτρό σου,  κατά  ποσο  θα συζητηθεί   η  συνέχιση παρομοιων αντιμετωπίσεων,  όπως μεχρι  τωρα... .
Μαλλον, αναμεσα στις εξετασεις  που συνεστησε η  τελευταια γιατρός,  πρπει να συμπεριλαμβανεται   κι αυτή..
Φιλικά
Π.Ζ/
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
     Σας ευχαριστώ  για την απάντησή σας, η οποία σε συνδυασμό και με τις επισκέψεις μου στις γυναικολόγους με βοήθησε πάρα πάρα πολύ. Η αλήθεια είναι πως η τελευταία μου γυναικολόγος μου συνέστησε να προσέξω τη διατροφή μου, διότι ακόμα και τα λίγα περιττά κιλά επιδεινώνουν το πρόβλημα. Είμαι 1.60 και ζυγίζω  64 κιλά. Θα κοιτάξω αν η εξέταση που μου είπατε περιλαμβάνεται σε αυτές που έκανα και θα το ψάξω σχετικά με αυτό.
      Ευχαριστώ και πάλι... :)
  1. Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.