user_mobilelogo
  1. Επισκέπτης
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012
γεια σας
ξεκινησα να παιρνω αντισυλληπτικα αρχες του 2009 γιατι υπηρχαν πολυκυστικες ωοθηκες, τις οποιες ειδε ο γιατρος στον υπερηχο. Συμπτωματα δεν ειχα καθολου, ο κυκλος σταθερος, ουτε τριχοφυια, ουτε κατι αλλο. Τα παιρνω ακομα μεχρι σημερα πιο πολυ για λογους αντισυλληψης. Μηπως τα παιρνω πολλα χρονια και πρεπει να τα σταματησω?  Επισης εχω χαμηλη πιεση γενικα, υπαρχει πιθανοτητα να επιβαρυνουν την κατασταση τα yasminelle? 
ευχαριστω πολυ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Αφου  σου το συνταγογραφησε  γυναικολογος  για αντισύλληψη  και  δεν  υπάχουν  προβληματα από την  λήψη  του,  δεν  πρέπει να το διακοψεις..Ο χρονος  χρησης δεν ειναι μεγαλος..
Η  επόμενη  ομως ερώτηση  σου,  αφορά  ΄΄πονοκεφάλους΄΄, χωρις καμία αλλη πληροφόρηση...
Πονοκέφαλοι  διαρκείας  μπορεί  να έχουν  σχέση με το χάπι  και  βεβαια τότε  ειναι λόγος να το διακόψεις...
Μιλησε ομως  καλλιτερα με   τον γιατρό  σου γι  αυτό.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
admin
Moderator
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
ευχαριστω :)
Ναι αυτός! Ο ένας και μοναδικός!Ο Admin! Πρόθυμος να σας βοηθήσει σε ότι απορία έχετε εκτός από Ιατρικά θέματα!
  1. Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.