user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Επισκέπτης

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. Επισκέπτης
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012
Γεια σας!
Είμαι 24 χρονών και εδώ και 1 μήνα ξεκίνησα τα χάπια gynofen 35. Μου τα έδωσε ο γιατρός μετά από εξετάσεις αίματος, γιατί είχα υψηλή Δ4 ανδροστενδιόνη  (5,8) και χαμηλά οιστρογόνα, όπως είπε. Να σημειώσω ότι δεν είχα ποτέ σταθερό κύκλο, κυμαινόταν συνήθως μεταξύ 35 και 40 ημερών. Άρχισα τα yasminelle kai yasmin πριν 2,5 χρόνια για αντισυλληπτικούς κυρίως λόγους και τα σταμάτησα τον Ιανουάριο του 2012. Όσο τα έπαιρνα, εννοείται ότι είχα σταθερό κύκλο και είχαν ηρεμήσει κάπως και τα σπυράκια, αν και ούτως ή άλλως δεν με ενοχλούσαν και τόσο. Από τότε που σταμάτησα τα χάπια ο κύκλος μου απορρυθμίστηκε ακόμα περισσότερο, έκανε 55 ή και 70 μέρες να μου έρθει περίοδος, γι' αυτό και πήγα στο γιατρό και έκανα και αυτές τις εξετάσεις. Να σημειώσω ότι το βάρος μου είναι κανονικό και ότι από την εφηβεία είχα σπυράκια στο πρόσωπο, αλλά όχι κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Όμως λίγους μήνες αφότου σταμάτησα τα αντισυλληπτικά και κυρίως από την άνοιξη και μέχρι τώρα το πρόσωπό μου έχει γίνει πολύ χάλια. Δεν ξαναείχα ποτέ τόσα σπυράκια, σε όλο το πρόσωπο και συνέχεια. Δεν ηρεμούν ποτέ. Όταν ο γιατρός μου έγραψε το gynofen για να ρυθμίσουμε τις ορμονες και τον κύκλο, μου είπε ότι θα φύγει και η ακμή. Βρίσκομαι, όμως στο τέλος του πρώτου κουτιού και δεν έχω δει καμία απολύτως βελτίωση. Το πρόσωπο μου είναι στο ίδιο χάλι και κάποιες φορές έχω την εντύπωση ότι είναι και ακόμα χειρότερα. Εντάξει, δεν περίμενα να μου εξαφανιστούν όλα τα σπυράκια από το πρώτο κουτί και να καθαρίσει τελείως το πρόσωπό μου, αλλά ήλπιζα ότι θα αραίωναν κάπως, σε έκταση και συχνότητα. Είναι πολύ νωρίς, γιατρέ? Πότε θα αρχίσω να βλέπω αποτελέσματα? Υπάρχει η πιθανότητα στην περίπτωση μου να μην βοηθούν αυτά τα χάπια? Ο κύριος λόγος που τα πήρα ήταν οι ορμόνες και η ρύθμιση του κύκλου, αλλά πραγματικά και η ακμή με ταλαιπωρεί πολυ τους τελευταίους μήνες και μου δυσκολεύει την καθημερινότητά μου, γι αυτό και ήλπιζα ότι με αυτά τα χάπια θα ξεμπέρδευα. Μήπως παράλληλα να επισκεπτόμουν και κάποιον ενδικρινολόγο για συνδυαμένη θεραπεία? Ή αρκούν τα gynofen και σύντομα θα έχουν αποτέλεσμα?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Για το πρόβλημα της ακμής, το Gynofen  είναι   μονόδρομος... Προκειμένου  ομως να φανούν αποτελέσματα,  πρέπει  να  περάσου  4 μήνες τουλάχιστον.!
Ακόμη:
Αν το προβλημα  ειναι  τοσο  οξύ,  μπορεί να επιταχύνει   κανειςτην δραση  του  Gynofen , με προσθήκη  αντιανδρογόνου  (σε χάπι) κατά τις  πρώτες 10 ημέρες... Το  αποτέλεσμα στο προβλημα  τριχα  και  ακμή   θα  ειναι τοτε   πιο γρήγορο..Πρέπει   όμως  να  μιλήσεις για  αυτό με τον γιατρό  σου..
Για το θέμα  ενδοκρινολόγου: 
Κατά  κανονα,  αυτά τα   χειρίζονται εξ  ισου  καλά  και οι καλοί γυναικολογοι..
Φιλικά
Π.Ζ
 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.