user_mobilelogo
  1. λενακι
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012
καλησπέρα σας.Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω γιατί δεν μπορώ να βρω λύση.
Πριν 2.5 χρόνια περίπου,αποφάσισα να ξεκινήσω δίαιτα για να χάσω τα περιττά κιλά που ήθελα.Όμως από τότε δεν έχω καθόλου περίοδο.Να σας πω ότι είμαι 25 ετών με ύψος 1.59 και ζύγιζα 67 κιλά ένώ τώρα είμαι 54 κιλά.Επίσης πριν κάνω δίαιτα είχα κάθε μήνα περίοδο αλλά δεν είχα σταθερό κύκλο.Στη διάρκεια λοιπόν της δίαιτας οι 5 μέρες της περιόδου έγιναν 4 ,οι 4 έγιναν 2 και οι 2 καθόλου.Περίμενα 6 μήνες μήπως έρθει αλλά τίποτα.Έτσι πήγα σε μια γυναικολόγο η οποία μου είπε ότι αυτό συμβαίνει λόγω της δίαιτας και με έβαλε να κάνω και υπέρηχο ωοθηκών.Ο υπέρηχος έδειξε ότι οι ωοθήκες έχουν αυξημένες διαστάσεις με μικροπολυκυστική μορφολογία και έτσι μου έδωσε αντισυλληπτικά gynofen.Τα πήρα 1 χρόνο και έιχα κανονικά περίοδο.Όμως όταν τα σταμάτησα γιατί είχα ημικρανίες πάλι εδώ και 9 μήνες δεν έχω περίοδο.Γ'ιάυτό το λόγο πήγα ξανά στην γυναικολογο και στην ενδοκρινολόγο και έκανα ορμονολογικές εξετάσεις και μου είπαν ότι είναι καλές οι εξετάσεις μόνο που τα οιστρογόνα είναι πολύ χαμηλά,η TSH είναι λίγο υψηλή και τα αντιμικροσωμιακα αντισώματα είναι λίγο υψηλά.Επίσης η γυναικολόγος μου είπε να παρω βιταμίνες κ να τρώω φρούτα ενώη ενδοκρινολόγος μου είπε οτι τα κιλά μου είναι μια χαρά,αλλά ο συνδυασμός όλων αυτών και οι πολυκυστικές μου έχουν φέρει αδυναμία και μου έδωσε σελήνιο για 2 μήνες.Όμως αποτέλεσμα δεν έχω δει....δεν ξέρω τι να κάνω...
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το πρόβλημά σου έχει να κάνει και με το μεταβολισμό σου και με το θυρεοειδικό - ορμονικό σου προφίλ.
Επειδή μέσω διαδικτύου δε μπορούμε να αναλύσουμε εκτενώς τα γεγονότα, μπορώ να σε συμβουλέψω να επαναλάβεις την αγωγή με τα αντισυλληπτικά, το σκεύασμα θα το συζητήσεις με το γιατρό σου, γιατί θα πρέπει έστω και φαρμακευτικά, η γυναίκα να έχει περίοδο, τουλάχιστον κάθε 60-70 ημέρες και όχι αργότερα, λόγω σοβαρών σωματικών συνεπειών στο μέλλον, ορμονικής αιτιολογίας.
Θα μιλήσεις λοιπόν και με τον ενδοκρινολόγο, για το θέμα του θυρεοειδή και των πολυκυστικών και θα αποκαταστήσεις τον κύκλο σου φαρμακευτικά.
Φιλικά
Π.Κ.  
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 01 Οκτωβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.