user_mobilelogo
  1. Maria1993
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2012
Καλησπέρα,
Έχω μία ερώτηση και θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας να ακούσω και τη δική σας γνώμη.  Εγώ, έπαιρνα αντισηλυπτικά για θεραπεία για τα σπυράκια μου.  Επειδή όμως δεν έβλεπα μεγάλη διαφορά πήγα σε ακόμα ένα δερματολόγο και μου έδωσε άλλα χάπια- επίσης πολύ δυνατά.  Του ανέφερα ότι παίνω αντισυλληπτικά και μου είπε να συνεχίσω και τα δύο.  Έπειτα, εγώ σταμάτησα απότομα τα αντισυλληπτικά, χωρίς να τελειώσει το κουτί, επειδή έβαλα και 1-2 κιλά και θεώρησα ότι δεν κάνουν και μεγάλη διαφορά.  Από τη στιγμή που σταμάτησα να αντισυλλιπτικά, σταμάτησα να βλέπω περίοδο.  Μετά από 2 μήνες, επισκέπτηκα ένα γυναικολόγο και μου έδωσε χάπια για 3 μέρες.  Τότε, είχα περίοδο αλλά μόνο μία μέρα και σαν σταγόνες (όχι κανονική), και μετά από 2-3 μήνες που έβλεπα μεν περίοδο αλλά όχο φυσιολογική, τώρα έχουν περάσει 2 μήνες που δεν έχω περίδο.   Κατά τη γνώμη σας είναι τα αντισυλλιπτικά που επηρέασαν το κύκλο της περιόδου;  Ποια πιστεύεται ότι είναι η θεραπεία για αυτό;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα κάνεις ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, πριν από οτιδήποτε άλλο, για να δούμε τη μήτρα σου, το πάχος του ενδομητρίου και την ανατομία των ωοθηκών.
Επίσης, μετά από αυτό, θα πρέπει να πάρεις χάπια για να έρθει η περίοδος και να συνεχίσεις τα αντισυλληπτικά δισκία (ίσως διαφορετικό σκεύασμα, καλύτερα ανεκτό από τον οργανισμό σου).
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.