user_mobilelogo
  1. stelios012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2012
 
Καλησπερα,καταρχας η τελευταια περιοδος της κοπελας μου ηταν στης 20/10 και εχει κυκλο 28-29 μερες.Το θεμα ειναι οτι στης 26/10 ειχαμε σεξουαλικη επαφη,εχοντας τελειωσει βεβαια η περιοδος της,και σκιστηκε το προφυλακτικο με αποτελεσμα για να ειμαστε ησυχοι να παρει το χαπι της επομενης μερας μετα απο 4-5ωρες!Τωρα 31/10 5 μερες μετα δλδ εμφανησε αιμοραγια ακριβως σαν την περιοδο της εχοντας και συμπτωματα απο χτες.Θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει πιθανοτητα εγκυμοσυνης γιατρε,αν και απο οτι βρηκα μετα απο ενα μικρο ψαξιμο δεν ειχε ωορηξια η κοπελα μου εκεινη την μερα! Σας ευχαριστω εκ των προτερων 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητέ φίλε.
Το αίμα που εμφανίστηκε είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού και όχι εγκυμοσύνης.
Μην ανησυχείς λοιπόν, θα αφήσει το φαινόμενο να εξελιχθεί και θα περιμένει την επόμενη περίοδο, ίσως λίγο μετά από την αναμενόμενη ημερομηνία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 01 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστω πολυ για την γρηγορη απαντηση σας!Δηλαδη δεν υπαρχει θεμα εγκυμοσυνης γιατρε ετσι? Να ηρεμησω και εγω λιγο :P. Λουτηργησε  να υποθεσω το χαπι δηλαδη? Αν και το πηρε γρηγορα σχετικα οπως ανεφερα παραπανω
  1. Πέμπτη, 01 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 01 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρε σημερα σταματησε της κοπελας μου αυτη η απροσμενη αιμοραγια, περιοδος τελοσπαντων δεν ξερω πως να την αποκαλεσω,κρατησε 3μερες μονο ενω οι κανονικες της περιοδους διαρκουν 5-7μερες. Ειναι φυσιολογικο αυτο γιατρε? Και οντως ηταν περιοδος?
  1. Σάββατο, 03 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητέ φίλε.
Μάλλον, από υπερβολικό άγχος, δε διαβάζεις την επικοινωνία μας.
Δώσε περισσότερη προσοχή στην απάντησή μου για να ηρεμήσεις.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 04 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπερα γιατρε,σας ζηταω συγνωμη για τις πολλαπλες ερωτησεις αλλα προεκυψε κατι και θα ηθελα την γνωμη σας!Σημερα,20μερες μετα την χορηγηση του χαπιου,η κοπελα μου παρουσιασε ξαφνικα μια ζαλαδα,ταση για εμετο καθως και ταση για λυποθυμια! Ειναι αυτο παρενεργεια απο το χαπι? Γτ αρχιζω και ανυσηχω πολυ.Επισης σημερα το βραδυ εμφανισε ριγος και πυρετο που δεν ξερω απο τι προερχονται αν και  ειχε ενα ψιλο βηχα αυτες τις μερες οποτε νομιζω ενα απλο κρυλογιμα θα ειναι.Σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας,αναμενω απαντηση σας! :)
  1. Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητέ φίλε.
Δεν προέρχονται από το χάπι αυτά τα συμπτώματα, καλύτερα να ξεχάσει ότι το πήρε.
Το πιθανότερο, να πρόκειται για κάποια ίωση και να χρειάζεται 2-3 ημέρες μέχρι να κάνει τον κύκλο της και να περάσει.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 7
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Μαλιστα γιατρε.Ηδη σημερα νιωθει καλυτερα και δεν εχει πια πυρετο.Η ξαφνικη αυτη εντονη αδιαθεσια ομως που ενιωσε για λιγο απο τι μπορει να προηλθε :/? Υπαρχει πιθανοτητα να ειναι εγκυος?
  1. Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 8


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.