user_mobilelogo
  1. neraidoula85
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012
 
Καλησπερα σας,
ειμαι 28 ετων και εχω εδω και 15 μερες αιμορραγια.στις 9\10 αναγκαστηκα να παρω το χαπι της επομενης μερας.μετα απο περιπου μια βδομαντα μου ηρθε περιοδος και ξεκινησα τα αντισυλληπτικα 21\10.εχω κανει τισ απαραιτητες εξετασεις και τα ξεκινησα.στις 5\11 αρχισα να εχω μια ελαφρια αιμορραγια η οποια εγινε πιο εντονη οταν ηρθα σε επαφη με το αγορι μου.δεν ειχα πονους.μεχρι πριν λιγες μερες που ειχα τους πονους περιοδου.λογω συνεχης ροης δεν μπορω να καταλαβω ποτε αδιαθετησα και ακομα να σταματησει η ροη,δεν ειναι βεβαια μεγαλη.17\11 ξεκινησα νεο blister αντισυλληπτικων.ειναι φυσιολογικο ολο αυτο?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Οπως   απαντησα και αλλού,   για  παρενέργεια  του  ΄΄χαπιου   μετά '' προκειται... Μιλησε  τηλεφωνικά με  τον γιατρό σου για  αυτά.. Ειτε  θα διακοψεις τωρα  το χαπι  και  θα συνιεσεις   με  ενα συσκευασία  σ  8 ημερες, ειτε  θα  τελελειώσεις αυτήν  που  εχεις, αν το αιμα  δεν ειναι  πολυ  και θα συνεχισεις  μετά  την αντίστοιχη διακοπή  το  επομενο  κουτί.
Π.Ζ
 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.