user_mobilelogo
  1. mikap1978
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012
Καλησπέρα γιατρέ.
Ακολουθούσα επί ένα χρόνο αγωγή με Gynofen 35 και Androcur 10 για την αντιμετώπιση κάποιων κυστών στη δεξιά μου ωοθήκη. Προβλήματα με τον κύκλο μου δεν είχα (ο κύκλος μου κυμαινόταν από 28-30 ημέρες και ήταν πάντα απολύτως προβλέψιμος). Η αγωγή που ακολουθούσα έληξε στις 4/11 και στις 
8/11 είχα την τελευταία μου περίοδο. 
Όμως χθες, στην 13η ημέρα του κύκλου, είχα ξανά περίοδο (με σαφώς μικρότερη ροή απ΄ότι συνήθως).
Αναρωτιέμαι εάν θα μπορούσε να κριθεί ως φυσιολογική αυτή η εκτός σειράς περίοδος, δεδομένης και της διακοπής της αγωγής.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα αφήσεις να εξελιχθεί η περίοδος και μετά από αυτήν θα κάνεις ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, ώστε να έχουμε εικόνα των έσω γεννητικών οργάνων σου (πάχος ενδομητρίου, ανατομία ωοθηκών).
Το πιθανότερο, ότι είναι αντίδραση του οργανισμού, μέχρι να συνηθίσει στην, χωρίς αντισυλληπτικά, νέα κατάσταση.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.