user_mobilelogo
  1. Ts.Peggy
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 03 Δεκεμβρίου 2012
Καλησπέρα σας!Με τον φίλο μου,είχαμε ενα ατύχημα ξημέρωματα Δευτέρας 26/11,έσπασε το προφυλακτικό και εκσπερμάτωσε μέσα μου.Εγώ πήρα το χάπι της επόμενης μέρας την ίδια μέρα (26/11) στις 16 κ 30 το μεσημέρι.Το πρόβλημά μου είναι,οτι εγω ήμουν στο τελείωμα της περιόδους μου.Συγκεκριμένα αδιαθέτησα στις 21/11 και η τελευταία μου μέρα ηταν στις 26/11.Μετά από 6 μέρες αφού είχα πιει το χάπι,στην 1/12 είχα ξανα αιμορραγία η οποία διέρκεισε μέχρι της 2/12.Στις οδηγίες διάβασα για την πιθανή αιμορραγία.σαν παρενέργεια,αλλα δεν διευκρίνεζε το χρονιακό διάστημα αυτής.Υπάρχει πι8νότητα εγκυμοσύνης??
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δε χρειαζόταν να πάρεις το χάπι γιατί δεν ήσουν σε γόνιμες ημέρες.
Τώρα, η ροή που αναφέρεις είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού.
Μην ανησυχείς άδικα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 04 Δεκεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολύ,γιατρέ!! 
  1. Τρίτη, 04 Δεκεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 05 Δεκεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.