user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

vir

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. vir
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 04 Δεκεμβρίου 2012
Kαλησπέρα!Στις 25 Νοεμβρίου ξεκίνησα να παίρνω αντιβίωση microvibrate για θεμα ακμής. Παράλληλα παίρνω και τα yasminelle.Έχω αγχωθεί λίγο γιατί σήμερα 10η μέρα του κύκλου είχα ελεύθερη επαφή, χωρίς να γνωρίζω ότι υπάρχει αλληλεπίδραση. Τι με συμβουλεύετε να κάνω?Να π΄ρω το χάπι της επόμενης μέρας (postinor ή elle a one) ή να περιμένω?την αντιβίωση να τη διακόψω?έχω αγχωθεί πολύ.Σας παρακαλώ αν είναι εύκολο δώστε μου μια άμεση απάντηση. Ευχαριστώ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα συνεχίσεις κανονικά και την αντιβίωση και τα αντισυλληπτικά.
Όσο διάστημα παίρνεις αντιβίωση, θα χρησιμοποιείς προφυλακτικό, κυρίως στη μέση του κύκλου σου, προληπτικά.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 05 Δεκεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.