user_mobilelogo
  1. frog
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012
Καλησπέρα σας,
στις 28/11 υπεβλήθην σε υστεροσκόπηση για την αφαίρεση πολυποδων του σώματος της μήτρας/ πολύποδα ενδομητρίου, τα αποτελέσματα της οποίας ήταν ευτυχώς θετικά. Από τη μέρα της επέμβασης ξεκίνησα θεραπεία με αντίβιοση 6 ημερών και cyclacur για τη ρύθμιση του κύκλου και για 5 μέρες περίπου είχα λίγο αίμα. Ο δε γιατρός που με χειρούργησε μου είπε ότι θα αδιαθετούσα ξανά σε 28 ημέρες από τη μέρα της επέμβασης. Εδώ και 3 μέρες έχω πάλι αιμα και όταν επικοινώνησα με το χειρουργο μου είπε ότι είναι ανωμαλίες της υστεροσκόπησης και ότι δεν θα πρέπει να ανησυχώ. Υπάρχει περίπτωση να είναι περίοδος, εφόσον, υπό κανονικές συνθήκες, τώρα θα αδιαθετούσα? Κι αν είναι έτσι, μπορεί να αδιαθετήσω ξανά στις 28 ημέρες, όπως μου είπε ο γιατρός? Κρίνετε σκόπιμο να σταματήσω προς το παρόν τη χρήση κολπικής κρέμας Dalacin μια και πιθανότατα θα αποβάλλεται με το αίμα?
Ευχαριστώ για την ανταποκρισή σας.
 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα ενημερώσεις το γιατρό σου, τηλεφωνικά και θα πάρεις οδηγίες από εκείνον.
Δεν είναι σωστό να αλλάζουμε, εξ αποστάσεως, οδηγίες συναδέλφων.
Η περίοδός σου θα έρθει περίπου 5 εβδομάδες μετά την υστεροσκόπηση.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.