user_mobilelogo
  1. ririkaki
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012
Καλημέρα σας και καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!   αυτό που με απασχολεί είναι το εξής: εδώ και αρκετούς μήνες λαμβάνω τα yasminelle για αντισυλληπτική προστασία. Προχθές (προπαραμονή Χριστουγέννων) ξέχασα να πάρω το χάπι (ήταν το τρίτο του νέου κύκλου) κι εχθές πήρα και τα δύο μαζί τη σωστή ώρα (23.00). Έπειτα, τα ξημερώματα της σημερινής ημέρας είχα φοβερούς εμετούς μέχρι σήμερα το πρωί. ήθελα να ρωτήσω αν η αδιαθεσία αυτή οφείλεται στη διπλή δόση αντισυλληπτικών ή αν είναι κάτι άλλο που δεν σχετίζεται με αυτά και αν ο εμετός θα επηρεάσει τη δράση των αντισυλληπτικών τις επόμενες μέρες.
 
Ευχαριστώ πολύ!!!
Καλά Χρισρούγεννα και καλή χρονιά!! 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Χρονια  πολλά...
Ενοχληματα του ειδους  βλεπαμε σε  ....μεγαλυτερα..    χαπια ... Μπορω να φανταστω  όμως,  ότι σε οριακη ευαισθησια,  μπορεί  να συμβει  και σ΄ αυτό...
θα πρέπει,  σε δυο  ημερες να  υποχωρησουν τα  ενοχληματα ...Αν συνεχιζουν,  θα  συζητησεις με τον γιατρό σου,  μηπως ειναι σκοπιμο  να  διακοψεις για λιγο την αγωγη.....
φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 26 Δεκεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα! ευτυχώς τα συμπτώματα κράτησαν μερικές ώρες και τώρα είμαι πολύ καλύτερα, συνεχίζω κανονικά τη συσκευασία...
Ευχαριστώ πολύ και καλό υπόλοιπο γιορτών!!! 
  1. Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γεια σας και πάλι. Αυτή τη φορά θα ήθελα να ρωτήσω, αν και λίγο καθυστερημένα, εαν εκείνη η αδιαθεσία και ο εμετός 2 εβδομάδες πριν επηρεάσαν την αντισυλληπτική δράση. Είχα πάρει τα χάπια γύρω στις 23.30 και ο εμετός ξεκίνησε στις 4 τα ξημερώματα... εγώ βέβαια συνέχισα έπειτα κανονικά την καρτέλα διότι τα συμπτώματα κράτησαν μόνο λίγες ώρες και τώρα βρίσκομαι στην τελευταία μέρα... Σεξουαλική επαφή χωρίς προφύλαξη είχα μόνο χθες και σήμερα... Υπάρχει περίπτωση να μειώθηκε η αντισυλληπτική προστασία και κατ'επέκταση να υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης??
 
Ευχαριστώ πολύ! 
  1. Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Οχι, δεν υπαρχει τετοια περιπτωση..
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.