user_mobilelogo
  1. Α.Γ
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 07 Ιανουαρίου 2013
Αγαπητέ γιατρε πριν απο έναν μήνα μετα απο ελεύθερη επαφή χωρίς εξπερματωση μενα μου πήρα το χαπι την δεύτερη μέρα ύστερα μου ήρθε στης 24 ηπερίοδος μου  η οποία τελείωσε στις 29 όπου και ήρθα σε επαφήμεγάλο ελεύθερη (δηλαδή ήμουν στη 1η ή στην 5η μέρα του νέου κύκλου μου). Δεν εξπερματωσε μεσα μου αφου βγήκε ένα λεπτο πριν και εξπερματωσε στην κοιλια μου για να ειμαι και εγω σίγουρη ! Όμως εγω μετααπο 2 μέρες ξανα πήρα το χαπι !Δηλαδή έχωπάρει το χαπι μεσα σε ένακοντινό διάστημα !!σημερα το πρωι μετα απο 9 μέρες βλέπω πολυ πηχτο υγρό καφης φοβήθηκα έχω και τουςμπόνους της περιόδου ! Αλλα γιατι τοσομε τις είναι ανησυχητικό η διαταραχή απο τα χάπια  έχω φοβηθεί πολυ και με το παιδι δεν ειμαι πια μαζι και δεν έχω κανένμν δίπλα μου βοήθεια!! Λέτε να είναι εγγημοσυνη; Αφου δεν ήμουν σε γόνιμες μέρες και πάλι....απόσο γνωρίζω!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Έχουμε επικοινωνήσει για το ίδιο θέμα.
Οι διαταραχές στον κύκλο σου οφείλονται στη λήψη του χαπιού.
Άφησε το φαινόμενο να εξελιχθεί και θα αποκατασταθεί τον επόμενο μήνα, από μόνο του, το πρόβλημα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 08 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Εχαριστω πολυ γιατρε τελικά δεν είναι απλα καφευγρό αλλα κανονική περίοδος..! 
  1. Τρίτη, 08 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.