user_mobilelogo
  1. thewnh
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013
Γεια σας, 
 
οταν αυνανιζομαι (δακτυλο) στο τελος παντα το τελευταιο διαστημα εχω λιγο αιμα .
 
ηταν να εχω περιοδο στις 27 αλλα ακομα τπτ, αν και ο κυκλος μου δεν ειναι σταθερος, ποτε δεν ειχα τοσο μεγαλη καθυστεριση.
 
γτ υπαρχει αυτο το προβλημα καθε φορα ? 
μπορει να ειναι κατι σοβαρο ?
 
 
ευχαριστω! 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Προφανώς, υπάρχει κάποιος μικροτραυματισμός στο σημείο.
Λίγες ημέρες αποχής, θεωρητικά, θα λύσουν το πρόβλημα, σε διαφορετική περίπτωση, να σε δει κάποιος συνάδελφος, από κοντά.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.