user_mobilelogo
  1. aionovios
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2013
kalispera kai kali xronia,
tha ithela na sas rotiso gia tin krema wartec,
exo emfanisei edo kai liges imeres kondiloma ston prokto, den me enoxlei idietaira alla thelo na to eksafaniso kathos mporei na ginei me ton kairo epipono, mou sustisan tin krema wartec, se kapoion giatro den mporo na pao dioti eimai xoris asfaleia distixos, ean akolouthiso tis odigies xrisis tis kremas, tha iparksei kapoia parenergeia? kai pos tha katalavo oti exei ipoxorisei, me psilafisi?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.
Όπως γνωρίζεις, εξ αποστάσεως, δε μπορεί να βγει ασφαλής διάγνωση ούτε και να γίνει εξέταση.
Εφόσον πρόκειται για κονδύλωμα, η συγκεκριμένη κρέμα θα σε βοηθήσει, διότι καυτηριάζει, σταδιακά, με καθημερινή χρήση, το σημείο.
Θα πρέπει όμως, αν το σύμπτωμα επιμένει, να σε δει κάποιος δερματολόγος ή γυναικολόγος, από κοντά, αφού υπάρχουν εξαίρετοι συνάδελφοι και στα δημόσια νοσοκομεία της χώρας.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.