user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Chrysi

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. Chrysi
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013
Kαλημέρα...έμεινα έγκυος κατα τη διάρκεια 20ήμερης θεραπείας κατά της ακμής. Ο δερματολόγος μου είχε συστήσει λοσιόν Dalacin C, κρέμα epiduo και αντιβίωση microvibrate 100 ενώ με είχε προειδοποιήσει για τις παρενέργειες που προκαλούν αυτά τα φάρμακα, σε περίπτωση κύησης Έμαθα σήμερα για την εγκυμοσύνη μου, διέκοψα τα φάρμακα και σύντομα θα δω τον γιατρό μου, όμως θα ήθελα και τη δική σας γνώμη. Πόσο ρισκάρω αν συνεχίσω την εγκυμοσύνη; είναι επιθυμητή και όλο αυτό μας έχει προβληματίσει....
 
Ευχαριστώ πολύ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δεν υπάρχει λόγος διακοπής της κύησης.
Θα μιλήσεις και με το γιατρό σου αλλά δεν έχει επηρεαστεί το κύημα από την αντιβίωση, μην ανησυχείς.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.