user_mobilelogo
  1. pepper
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013
Καλησπέρα!  Παίρνω αντισυλληπτικά, δεν γνωρίζω αν μπορώ να αναφέρω ποιά, και θα ήθελα να πάρω συμπλήρωμα διατροφής σε μορφή αναβράζοντων δισκίων. Στις οδηγίες των αντισυλληπτικών είναι ξεκάθαρο για το ποιά άλλα φάρμακα/ουσίες απαγορεύονται. Παρόλαυτά θα ήθελα  να ρωτήσω μήπως η ταυτόχρονη λήψη θα επιβαρύνει πολύ το συκώτι μου, ή αν θα μου δημιουργήσει κάποιο άλλο πρόβλημα.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δεν υπάρχει αλληλεπίδραση ούτε μειώνεται η δράση των αντισυλληπτικών.
Θα προσέχεις να μην υπερβάλεις στη δοσολογία της βιταμίνης.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ για την απάντηση.
  1. Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.