user_mobilelogo
  1. stad1
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013
Καλησπέρα! Μου έχει συμβεί κάτι πολύ παράξενο και χρειάζομαι την βοήθειά σας. Η περίοδός μου μου έρχεται κανονικά στις 20 περίπου κάθε μήνα χωρίς πρόβλημα, όπως και τώρα τον Γενάρη για περίπου 5-6 μέρες. Όμως στις 3 Φλεβάρη άρχισα να έχω πάλι αίμα, αυτή την φορά για μεγάλο διάστημα (μέχρι και τώρα που σας γράφω). Τις δυο πρώτες μέρες είχα μόνο καφέ υγρά, και μετά για μια εβδομάδα άρχισα να έχω ΠΑΡΑ πολύ αίμα. Τώρα έχει λιγοστέψει αλλά δεν έχει τελειώσει. Αρχές Δεκέμβρη είχα επαφή χωρίς προφυλάξεις και πήρα χάπι της επόμενης μέρας, αλλά η περίοδος του Δεκέμβρη και του Γενάρη μου ήρθε κανονικά. Μπορεί να έχει παίξει κάποιο ρόλο αυτό; Επίσης έχω πολυκυστικές. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το χάπι δεν μπορεί να σε επηρεάσει μακροχρόνια.
Προτείνω μία γυναικολογική εξέταση, σε συνδυασμό με ενδοκολπικό υπερηχογράφημα.
Ενημέρωσέ μας για το αποτέλεσμα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.