user_mobilelogo
  1. nati
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013
Εχω μεγαλο προβλημα σας παρακαλω βοηθηστε με!!Παιρνω αντισυλληπτικα Yasminelle εδω και 1.5 χρονο.Την παρασκευη και ενω ημουν στη 3η βδομαδα των αντισυλληπτικων ξεχασα να παρω ενα χαπι εγκαιρα και το πηρα 13-14 ωρες μετα απο τη συγκεκριμενη ωρα.Πριν το θυμηθω ομως ειχα ελευθερη σεξουαλικη επαφη με τον συντροφο μου ο οποιος τελειωσε μεσα..Βεβαια μολις καταλαβα τι εγινε πηρα το χαπι και το βραδυ πηρα αλλο ενα..Προτιμησα με βαση τις οδηγιες να μη σταματησω τα χαπια!!Τι να κανω τωρα??Χθες (τριτη) τελειωσε η ταινια με τα χαπια..Να ξεκινησω κατευθειαν καινουρια ταινια με χαπια??Η να κανω κανονικα τη βδομαδα χωρις χαπια??Υπαρχει περιπτωση να ειμαι εγκυος???Εχω τρελαθει απο την αγωνια μου!!!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα κάνεις την εβδομαδιαία διακοπή και θα συνεχίσεις κανονικά με το καινούριο κουτί.
Από την συγκεκριμένη επαφή δε θα μείνεις έγκυος, μην ανησυχείς.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.