user_mobilelogo
  1. MariaLe
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013
Καλησπέρα σας,
Χρησιμοποιώ αντισυλληπτικά χάπια περιπού ένα χρόνο.Προέκυψε όμως το εξής πρόβλημα:Τα είχα σταματήσει για ένα μήνα και τον προηγούμενο μήνα τα ξαναξεκίνησα αφού έκανα τη γνωστή διαδικάσια που παίρνω το χάπι την πρώτη μέρα της περιόδου κτλ. Αυτή τη φορά όμως  μπέρδεψα τις μέρες και πήρα το πρώτο αντισυλληπτικό χάπι νωρίτερα από ότι έπρεπε ( συγκεκριμένα έπρεπε να το πάρω Σάββατο αλλά το πήρα Πέμπτη). Τί συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση; 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα συνεχίσεις κανονικά την καθημερινή λήψη.
Αντισυλληπτικά είσαι καλυμένη.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 02 Μαρτίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.