user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

melina844

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. melina844
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 10 Μαρτίου 2013
Καλησπερα
 
 
Εδω και ενα χρονο παιρνω αντισυλληπτικα yasmin και ηθελα να ρωτησω εαν γινεται να καθυστερησω την εμφανιση της περιοδου μου για μια βδομαδα. Αυτο μπορω να το κανω συνεχιζοντας το επομενο κουτι χωρις την διακοπη των 7 ημερων? αυτο τι επιτωσεις θα εχει? επισης ηθελα να ρωτησω αν κανοντας το θα αλλαξει κ ο κυκλος μου. 
 
Ευχαριστω πολυ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μπορείς να συνεχίσεις τη λήψη των χαπιών, χωρίς να κάνεις διακοπή μόλις τελειώσει η συσκευασία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.