user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Artem

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. Artem
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013
Καλησπέρα σας γιατρέ, πριν απο κάθε περίοδο περίπου μια εβδομάδα πριν εμφανίζω ναυτίες και τάση προς εμετό που όμως έχει γίνει αρκετά ενοχλητικό σε σημείο του να τρώω και μετα να νιώθω χάλια όλη την μέρα. Όταν μου έρθει η περιόδος όλο αυτό εξαφανίζεται! Αυτό γινεται τον τελευταίο χρόνο. Έχω κάνει ορμονικές εξετάσεις και ήταν όλες καλες και ο κύκλος μου ειναι σταθερός. Μπορώ να κάνω κατι να περιορίσω αυτά τα συμπτώματα?  ειναι λόγω προεμμηνορυσιακου συνδρόμου? 

Ευχαριστώ πολυ 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη!
Συζητησε  το  μία φορά με τον γιατρό σου,  μηπως ειναι  σκοπιμο να δοκιμασεις  με  την χορηγηση ενος  προγεστατονου  από την 16 -25η  ημερα κυκλου..  Αν αυτό  οφειλεται  σε μια  σχετική δυσαναλογια  (ας το  πουμε  ετσι!)  οιστρογόνων  και  προγεστερόνης (  πολλά οιστρογόνα, σε  σχεση με φυσιολογικες τιμές προγεστερόνης  στην β΄φαση του  κυκλου ..) , τοτε αυτά θα πρέπει   να   σταματήσουν..
Το εχω δει  σε λιγες  περιπτωσεις που ειχα - ατυχώς όχι βεβαια  σε ολες ...
Αν βοηθά,  αξιζει τον κοπο να το δοκιμασεις για ευλογο διαστημα (3-4  μηνων) .
Η  καλη μερα, απ΄ το πρωί φαινεται..  Δηλ . εδω  από τον πρώτο κύκλο  κι  όλας....
Θα πρέπει βέβαια  να μιλήσεις με   τον γιατρό σου γι αυτό..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.