user_mobilelogo
  1. renik
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 05 Απριλίου 2013
Πριν απο 2 μήνες έπαθα αιφνίδια βαρυκοια. Η ακοη μετα απο ενδοφλέβια αγωγή και φάρμακα μετα στο σπίτι επανήλθε στα φυσιολογικά επίπεδα αλλά εχω περιέργεια αν μπορώ να ξεκινησω ξανα τα αντισυλληπτικά μου τα οποία σταμάτησα μέσα στο νοσοκομείο γιατί δεν άντεχα να πέρνω και αντισυλληπτικά μαζί με τόσα φάρμακα. Κάπου διάβασα ότι πρέπει να τα διακόψει κανείς αμέσως αν  παρουσιάσει διαταραχές στην ακοή. ισχύει???
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη!
Οπωσδηποτε ισχύει... Μπορει  βεβαια  η βαρυκοϊα  να ειχε  καποια  αλλη  αιτία,  αλλά  σε καθε   περιπτωση  θα συνιστουσα  τον  προσδιοριμό στον  ορο αιματος τουλαχιστον   της  ΄΄αντιστασης   στην πρωτεϊνη  C΄΄ (APC -Resistnsce )  και ακομη΄ καλλτερα να ελεγξει  κανείς  τους  πηκτικους μηχανισμους του αιματος καλλιτερα,.. Στην περιπτωση που  υπαρχει  μια θρομοβοφιλια,  αντινδείκνυνται  τα αντισυλλητπικά,  αλλά  και άλλα φαρμακα,  όπως πχ.  η μετρονιδαζολη  (την χρησιμοποιουμε  σε  μικροβιακες και παρασιτικες  λοιμωξεις ).. Σε μία τετοια περιπτωση,  όταν  σου  συνταγογραφουν  οποιοδήποτε σκευσμα, θα πρέπει να διαβαζεις προσκτικά  τις αντενδείξεις, αλλοιως  κινδυνευεις ενδεχομενως σοβαρα (παντα βεβαια,  αν οι εξτσεις δειξουν  ,ότι εχεις αυτή την  ευαισθησία)
Ειναι παντως κατα  την άποψη  μου σημαντικό, να  το δεις το θεμα ..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 06 Απριλίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.