user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

lidiapap

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. lidiapap
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013
Καλησπέρα γιατρέ...παίρνω 2 μήνες yasminelle...αυτό το μήνα έπαιρνα κανονικά τα χάπια στην ώρα τους...όμως αφού πήρα το 18ο χάπι από τα 21 μετά από λίγο παρουσίασα διάρροια...λίγες μέρες αργότερα την εβδομάδα διακοπής δηλαδή είχα ολοκληρωμένη επαφή (τη μοναδική μέσα στο μήνα)...δυστυχώς αντί να μου έρθει περίοδος τις επόμενες μέρες δεν είχα καθόλου αίμα αλλά εγώ συνέχισα με νέα συσκευασία...υπάρχει περίπτωση εγκυμοσυνης λόγω μη απορρόφησης του χαπιού τη 18η μέρα; ευχαριστώ....
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Οχι,  δεν το θεωρώ  καθόλου πιθανό...
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 07 Μαΐου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.