user_mobilelogo
  1. Dimitriadi
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 30 Απριλίου 2013
 
Καλησπέρα! Ξεκίνησα αντισυλληπτικά (yasmin) για πρώτη φορά αυτό τον μήνα, την πρώτη μέρα της περιόδου μου. Αφού η περίοδος κράτησε κανονικά, 4-5 μέρες, τώρα, 4 μέρες μετά έχω ακόμα καθημερινά κάποιες σταγόνες αίμα. Δεν είναι μεγάλη ποσότητα, αλλά βλέπω ότι δεν μου τελειώνει εντελώς. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα? Τι μου προτείνετε να κάνω για να σταματήσει? Ανησυχώ λίγο γιατί κάτι τέτοιο δεν μου είχε συμβεί ποτέ πριν τη χρήση αντισυλληπτικών. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Είναι συχνό φαινόμενο στον πρώτο μήνα χρήσης των χαπιών και αποκαθίσταται σταδιακά.
Αντισυλληπτικά είσαι καλυμένη, μην ανησυχείς.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 01 Μαΐου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ υπερβολικά πολύ για τον χρόνο σας! :)
  1. Τετάρτη, 01 Μαΐου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 01 Μαΐου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Mε συγχωρείτε που σας ενοχλώ και πάλι, αλλά 10 μέρες μετά το τέλος της περιόδου, συνεχίζω να έχω κάποια υγρά περιόδου, όχι ακριβώς αίμα αλλά κάτι σαν βλέννες, όπως είναι την τελευταία μέρα της περιόδου. Υπάρχει περίπτωση να μην στρώσει και να συμβαίνει πάντα αυτό μεταξύ των περιόδων με τα αντισυλληπτικά? χρειάζεται να πάω για γυναικολογική εξέταση? Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σας!
  1. Κυριακή, 05 Μαΐου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Χρειάζεται μόνο να ενημερώσεις το γιατρό σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 07 Μαΐου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.