user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

kathikallimaragkou

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. kathikallimaragkou
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 26 Μαΐου 2013
Γεια σας,Χρειάζομαι μια απάντηση άμεσα αν είναι δυνατόν..Σήμερ,μόλις πήρα το χάπι μου...μετά από πέντε λεπτά είχα διάρροια..Δεν ξέρω αν χαρακτηρίζεται έντονη...μια φορά πήγα στην τουαλέτα και νομίζω δεν λέγεται έντονη..Όμως τι να κάνω?Να πάρω ξανά χάπι??Παρακαλώ,βοηθήστε με
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Οι οδηγίες της συσκευασίας συμβουλεύουν να πάρεις επιπλέον ένα χάπι, άμεσα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 26 Μαΐου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!Το πρόβλημα είναι ότι την διάβασα καθυστερημένα και δεν πήρα άλλο χάπι.Σήμερα είχα λίγο αίμα..Τι γίνεται τώρα?
  1. Τρίτη, 28 Μαΐου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Συνεχίζεις κανονικά με την υπόλοιπη συσκευασία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 28 Μαΐου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.