user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Χρύσα23

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. Χρύσα23
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 22 Ιουνίου 2013
Καλημέρα σε όλους. 
Λαμβνάνω cyclacur εδω και 10 μήνες(1 χάπι την ημέρα) για να ρυθμίσω την περίοδό μου, που ειχε πρόβλημα λόγω ΣΠΩ και έλλειψης οιστρογόνων. ο ενδοκρινολόγος με ενημέρωσε πως δεν υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης κατά τη διάρκεια της θεραπείας, οπότε έχω ελεύθερη επαφή με τον σύντροφό μου. Είμαι 23 ετών. 
Το θέμα είναι πως τόσους μήνες με το συγκεκριμένο χάπι περίοδος μου έρχεται 2 μέρες ακριβώς μετά τη λήψη του τελευταίου χαπιού, εώ τώρα είμαι στην 4 μέρα διακοπής και από περίοδο ούτε δείγμα.
Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο, αλλα στην τελευταία μου επαφή (3 μέρες πριν τη διακοπή του χαπιού) παρατήρησα κάποιες καφέ κηλίδες.
Υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης? Πόσο πιθανό είναι με δεδομένη την περιγραφή αυτή?
Ευχαριστω για την απάντηση.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το συγκεκριμένο σκεύασμα δεν έχει αντισυλληπτική δράση, ωστόσο σπάνια βλέπουμε εγκυμοσύνες κατά τη διάρκεια της χρήσης του.
Μπορείς να κάνεις ένα τεστ κυήσεως, για να είσαι ήρεμη.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.