user_mobilelogo
  1. tonsot
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013
Καλησπέρα, θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας στο πρόβλημά μου γιατί φοβάμαι πολύ για το μωρό μου. Βρίσκομαι στην 13η εβδομάδα κύησης και πριν μια εβδομάδα ξεκίνησα αγωγή με αντικαταθλιπτικά και αγχολυτικά. Η κατάσταση μου ήταν τραγική και δεν μπορούσα να το αντιμετωπίσω χωρίς φάρμακα. Έχω και ιστορικό κατάθλιψης. Η γυναικολόγος μου μίλησε με ψυχίατρο και σε συννενόηση μου χορήγησαν 20mg ladose και 0,5mg xanax. Δεν υπήρξαν τα επιθυμητά αποτελέσματα και σήμερα μου είπε να πάρω και ένα bespar και μετά από μερικές μέρες να ελαττώσω το xanax. Μήπως όλα αυτά τα φάρμακα κάνουν κακό στο μωρό μου; Φοβάμαι πολύ... Συγνώμη που σας κούρασα και ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Είναι ελεγχόμενες οι δόσεις, μην ανησυχείς, δε θα βλάψουν το μωρό σου.
Προσπάθησε και μόνη σου, να βοηθήσεις τον εαυτό σου, είναι πολύ σημαντικό.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.