user_mobilelogo
  1. ioa
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013
Καλησπερα! Στις 10/6 πηρα το νορλεβο προληπτικα λογω του οτι ειχε σπασει το προφυλακτικο κατα τη διαρκεια της επαφης .Ενω περιμενα να αδιαθετησω γυρω στις 28/6 ,τελικα αδιαθετησα στις 16/6 και θεωρησα οτι πιθανως συμβαινει λογω χαπιου. Το θεμα ομως ειναι οτι σημερα 30/6,δεν μου εχει τελειωσει ακομα η περιοδος (συνηθως διαρκει 5 μερες περιπου) . Κατα τη διαρκεια αυτων των ημερων αρχικα παρατηρησα πολυ σκουρο αιμα , επειτα ηταν νορμαλ οπως και στην κανονικη περιοδο,γυρω στις 23/6 φανηκε οτι παει να σταματησει ,την επομενη ηταν παλι σκουρο και τωρα ειναι παλι κανονικο (κοκκινοροζ) με μικρη μεν ροη. Τι μπορει να συμβαινει? 
Γνωριζω οτι πρεπει να επισκεφτω το γιατρο μου αλλα αυτη τη στιγμη βρισκομαι στην επαρχια και επισης λογω οικονομικης δυσκολιας και μη ασφαλισης αδυνατω να πληρωσω εξεταση :/ 
 
Ευχαριστω πολυ για την οποια απαντηση :) 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητπη  Φίλη!
Ειναι  συχνό και αναμενομενο,  μετά την  ληψη του συγκεκριμενου χαπιου  να εμφανιζεται  μία  διαταραχη  του τρεχοντος  και καμία φορά  και  του  επομενου  κυκλου. Δεν εχειε  μρινει εγκυος... Ο κυκλος  σου θα τακτοποιηθει  από  μονος  του...
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 04 Ιουλίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.