user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

sophia12345

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. sophia12345
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013
Γειά σας,
είμαι 25 χρονών, ξεκίνησα για πρώτη φορά τα αντισυλληπτικα χάπια gynofen35. Τα συγκεκριμένα μου τα σύστησε ο δερματολόγος μου όταν τον επισκέφτηκα (χωρίς να ενημερώσω τον γυναικολόγο) για να ηρεμήσουμε λίγο την ακμή. 
Ξεκίνησα τα αντισυλληπτικά την 1η μέρα του κύκλου, βρίσκομαι τώρα στην 16η (έχουν απομείνει 5 χάπια για να τελειώσει το κουτί).
Κανονικά η περίοδος έπρεπε να τελειώσει πριν περίπου 9-10 μέρες, όμως παρουσιάζονται καφέ υγρά σχεδόν καθημερινά με λίγο αίμα κάποιες φορές.
Με ανησυχεί το γεγονός πως υπάρχει πόνος χαμηλά κ μετά παρουσιάζονται τα υγρά.
Είναι φυσιολογικό? Μήπως επηρεάζει το γεγονός ότι αρκετές φορές καθυστέρησα στην λήψη τους? (χωρίς βέβαια να παραλείψω κανένα χάπι)
Να σημειώσω πως στη αρχή μου δημιούργησαν πρόβλημα στο στομάχι (τις πρώτες 5-6 μέρες είχα αναγούλα και έτσι αποφάσισα αντί πρωί να τα παίρνω βράδυ).
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα συνεχίσεις κανονικά τη λήψη των χαπιών, τα υγρά αυτά είναι μέχρι να συνηθίσει ο οργανισμός στα καινούρια ορμονικά δεδομένα.
Αν τα συμπτώματα επιμείνουν και κατά τη διάρκεια της λήψης του δεύτερου κουτιού, να ενημερώσεις το δερματολόγο.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητέ γιατρέ,
 
σας ευχαριστώ για την λαμεση απάντησή σας, ομολογώ πως με ηρέμησε.
Ξεκίνησα λοιπόν τη λήψη του 2ου κουτιού χτες το βράδυ, κ σήμερα έχω αναγούλες κ εμετό. Μαλλον παρενέργεια από το χάπι.
Σκέφτομαι αν και πήρα το 1ο χάπι να μην πάρω κανένα άλλο... ποιές θα είναι οι πιθανές παρενέργειες ? Το ξέρω πως ίσως είναι επιπόλαια κίνηση, αλλά φοβάμαι πως θα έχω τα ίδια με τον περασμένο μήνα..
 
Περιμένω την απάντηση σας.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
  1. Δευτέρα, 05 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μπορείς να τα διακόψεις αλλά θα περιμένεις ίσως κάποια διαταραχή στον κύκλο σου, τον πρώτο μήνα.
Αν έχεις κάποια υποψία εγκυμοσύνης, κάνε ένα τεστ κυήσεως.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 06 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ευχαριστώ γιατρέ, θα τα συνεχίσω για να μην έχω διαταραχή στον κύκλο.
Με ενόχλησε στο στομάχι αρχικά, σήμερα είναι όλα καλα.
 
Ευχαριστώ!
  1. Τρίτη, 06 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 07 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.