user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Athina89

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. Athina89
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013
Γειά σας,
Είναι η 12η μέρα που παίρνω τα χάπια yasminelle για πρώτη μου φορά και παρουσιάζω ακόμη αιμορραγία αν και έχει μειωθεί απο χθές.
Είναι φυσιολογικό;
μήπως θα πρέπει να τα σταματήσω;
τα λαμβάνω απο την πρώτη μέρα της περιόδου.
ευχαριστώ πολύ!
 
Αθηνά
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα συνεχίσεις κανονικά τη λήψη τους.
Αν μέχρι το τέλος της συσκευασίας έχεις αιμόρροια, θα ενημερώσεις το γιατρό σου μήπως κρίνει σκόπιμο να σου αλλάξει το σκεύασμα.
Συνήθως, αποκαθίσταται η διαταραχή και το αφομοιώνει ο οργανισμός.
Φιλικά
Π.Κ. 
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
  1. Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.