user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Margy_a

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 χρόνια πριν
  1. Margy_a
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013
Καλησπέρα σας!
 Από την προηγούμενη Τετάρτη(14/8-δεύτερη μέρα πειόδου) παίρνω τα αντισσυληπτικά χάπια yasminelle. Η γυναικολόγος μου είπε να τα αρχίσω τη δεύτερη μέρα της περιόδου κι έτσι έκανα. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, όταν θα συμπληρώσω την καρτέλα μέχρι την Τρίτη δλδ στις 3/9, πότε περίπου θα αδιαθετήσω;Μπορώ να το γνωρίζω έστω κατά προσέγγιση;
Ευχαριστώ πολύ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Συνήθως, 2-3 ημέρες μετά την ολοκλήρωση της συσκευασίας, έρχεται περίοδος.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
 
Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω και κάτι άλλο που με ανησυχεί. Πριν πάρω τα αντισυλληπτικά χάπια (yasminelle) για 6 μήνες η περίοδός μου διαρκούσε 15-16 μέρες περίπου, ώσπου τον Αύγουστο η γιατρός διεπίστωσε οτι είχαν σχηματιστεί πολυκυστικές ωοθήκες. Επειδή υπήρχε ενδεχόμενο να είμαι αδιάθετη στις διακοπές, μου έδωσε τα Primolut nor για 4 μέρες. Μετά απο 3 μέρες, αδιάθετησα δλδ στις13 Αυγούστου. Αρχικά φαινόταν κανονική η περίοδός μου και έδειχνε οτι τελείωνε στις 7 μέρες. Εντωμεταξύ είχα ξεκινήσει τα αντισυλληπτικά απο τη δεύτερη μέρα της περιόδου μου. Παρόλα αυτά είμαι ακόμη αδιάθετη με μικρή ροή βέβαια,αλλά οι μέρες έχουν φθάσει τις 19 και σε 4 μέρες θα σταματήσω τα αντισυλληπτικά,γιατί τελειώνει το κουτί και θα πρέπει να αδιαθετήσω πάλι. Είναι κάτι ανησυχητικό;
Σας ευχαριστώ πολύ.
  1. Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αυτό συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις, στο πρώτο κουτί λήψης των αντισυλληπτικών και αποκαθίσταται στην συνέχεια.
Οπότε, θα συνεχίσεις κανονικά την συσκευασία και θα ενημερώσεις το γιατρό σου σε περίπτωση που επαναληφθεί και στο δεύτερο κουτί.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Οι ημέρες έχουν φθάσει τις 21 όμως!Δε θα πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει η περίοδος;
  1. Τρίτη, 03 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αν δεν είσαι ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα, θα ενημερώσεις το γιατρό σου, όπως ανέφερα και σε προηγούμενη επικοινωνία μας.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 03 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.