user_mobilelogo
  1. gfk
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 09 Σεπτεμβρίου 2013
γεια σας, ειμαι 18 χρονων και ς 12/8 περιμενα περιοδο ομως πηρα χαπια για να την καθυστερησω και τελικα μου ηρθε στις 17/8. τωρα περιμενω να ερθει στις 14/9 ομως δεν εχω συμπτωματα. υπαρχει περιπτωση να διαταραξα τον κυκλο μου λογω του primolut?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μπορεί να συμβεί και αυτό, στον πρώτο κύκλο μετά τα χάπια αλλά δε βλέπω λόγο ανησυχίας.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.