user_mobilelogo
  1. tulip00
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013
Γεια σας! Λόγω κάποιου δερματικού προβλήματος μου έγραψε ο γιατρός να πάρω για 12 ημέρες augmentin. Παίρνω όμως και αντισυλληπτικά. Τον ενημέρωσα πρώτα αλλά μου είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα...επειδή όμως διαβάζω διάφορα θα ήθελα κ τη δική σας γνώμη. Πρέπει να πάρω κάποια επιπλέον αντισυλληπτικά μέτρα;;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Για να είσαι απόλυτα σίγουρη, κατά τη διάρκεια λήψης της αντιβίωσης, να χρησιμοποιείς προφυλακτικό, τίποτε άλλο.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.