user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

alex k.

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. alex k.
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 08 Νοεμβρίου 2013
Καλησπερα σας και ευχαριστω για την υποδοχη.Ειμαι 23 ετων φοιτητρια εξωτερικου και τα τελευταια 2 χρονια διατηρω σταθερη σχεση με ενα ατομο με το  οποιο  ομως παντα οι επαφες μας ηταν με τη χρησ προφυλακτικου.Απο παντα η περιοδος μου ειχε θεματα με εντονη δυσμηνορροια και χωρις σταθερο κυκλο ενω οταν ημουν σε θεση να κανω τον πρωτο μου υπερηχο διαγνωστηκα με μικροπολυκυστικες ωοθηκες.Το καλοκαιρι του 2012 οι ωοθηκες εγιναν πολυκυστικες και ο γιατρος μου συνεστησε τη χρηση ηπιου αντυσυλληπτικου χαπιου(yasminelle).Ολα καλα μεχρι το σεπτεμβρη του 12 οπτ και μετα απο εντονο συναισθηματικο σοκ η περιοδος μου ενω ξεκινησε φυσιολογικα στις αναμενομενες απο το χαπι μερες συνεχιστηκε ως ακατασχετη αιμορραγια που διηρκησε 20 μερες.εγω συνεχισα κανονικα την χρηση χαπιου οπως μου υποδειχθηκε αλλα τον οκτωβρη του 12 επαναληφθηκαν ακριβως τα ιδια οπτ ο γιατρος μου κατεληξε πως το συγκεκριμενο χαπι δε με καλυπτει και μου χορηγησε yasmin.πραγματι το χαπι με καλυψε και τους επομενους μηνες η περιοδος μου ηταν παντα φυσιολογικη και στις αναμενομενες μερες.Σταματησα τη χρηση του χαπιου το μαιο διοτι ο γιατρος μου ηθελε να κανω υπερηχο κατα την επιστροφη μου στην ελλαδα ανεπηρεαστο τουλ ενα μηνα απο ορμονες.τελικα εμεινα ολο το καλοκαιρι χωρις αντισυλληπτικη προστασια αφου οι ημερομηνιες που ζητησε ο γιατρος με τις ημερομηνιες που μπορεσα να κανω την εξεταση ηταν με τη ληξη της περιοδου αυγουστου,αρχες σεπτεμβρη.στον υποερηχο βρςθηκε μια μεγαλουτσικη κυστη και ο γιατρος συνεστησε να συνεχισω τα χαπια μεχρι και τα χριστουγεννα που θ κατεβαινα ελλαδα και θα με βλεπε ξανα.πραγματι ξεκινησα παλι yasmin κατα τη διαρκεια τηε περιοδου του σεπτεμβρη 2013 και ολα κυλησαν ομαλα μεχρι και την περιοδο οκτωβρη 2013 και τι ξεκινημα του δευτερου κουτιου χαπιων.πριν απο μια βδομαδα  περιοπου παρατηρησα ινες αιματος και ροζ υγρα κατα το σκουπισμα. ο γιατορς μου πε πως δεν ειναι κατι ανησυχητικο αλλα να το παρακολουθησω συνεχιζοντας τα χαπια.το φαινομενο συνεχιστηκε μεσα στη βδοαμαδα (καποιες μερες καποιες οχι) και τελικα χθες(ημερα πεμπτη) αρχισα να χω κανονικη ροη περιοδου που συνεχιζεται και σημερα ενω τα χαπια τα ολοκληρωνω την τριτη(εχω δλδ αλλα 4) τ οδιαστημα αυτο ειχα σεξουαλικες επαφες αλλα παντα ενω χρησιμοποιουσα το χαπι και χωρις να παραλειψω ποτε καμια δοση καθως και με προφυλακτικο χωρις κανενα ατυχημα.γνωριχω πως οταν ξαναξεξκινας τετοιου ειδους χαπια μπορει να χεις αιμορραγια μεταξυ των περιοδων καθως και αλλαγη του κυκλου σου ειναι ομως αυτο? ευχαριστω πολυ(συγνωμη για το εκτενες μηνυμα αλλα ηθελα να δωσω μια εικονα ιστορικου)
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! Λογικά  δεν  θα περιμεναμε αυτή την εξελιξη... Οι  πιο συχνοι λογοι  που θα  μποροσε να   συμβει κατι τετοιο, θα ήταν  να  ξεχαστει ενα ή περισσότερα  χαπια ,   ή  για  καποιεος λογους  να  μην εχει απορροφηθεί σωστά το χαπι από το εντερο (π.χ. σε συνδυασμό με  χρηση αντιβιοτικών  θα μπορούσε να  προκυψει κατι τετοιο.. Το σωστό ειναι  να σε δουν  γυναικολογικά Φιλικά π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 09 Νοεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.