user_mobilelogo
  1. ellimada
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013
Γιατρε καλημερα σας.. Μου γεννωνται διαρρκως αποριες, συγνωμη για τα μεγαλα μου μηνυματα, αλλα θα βθελα παρακαλω τη συμβουλη σας.
Παιρνω αντισυλληπτικα Yasmin απο τις 8/11, λογω μιας κυστης 6 εκατοστων που προεκυψε μετα απο κλομιφαινη που πηρα για μια σπερματεγχυση. Μου ετυχε ενα ταξιδι στην Ασια τις επομενες μερες και τα αντισυλληπτικα που μου εμειναν ειναι 12 απο τα 21 χαπακια , μολις τα κοψω μου ειπε ο γιατρος οτι η περιοδος θα ερθει μεσα σε μια εβδομαδα. Το ζητουμενο ειναι να εχω προλαβει να επιστρεψω στην Ελλαδα για υπερηχι την 1η ή τη 2η μερα του κυλου μου, οποτε ζητησα απτο γυναικολογο μου αν ειναι δυνατον να συνεχισω μια εβδομαδα ακομη τα αντισυλληπτικα ετσι ωστε να μου φτασει ο χρονος και να εχω επιστρεψει στην Ελλαδα. Μου ειπε κανενα προβλημα και να το κανω, Εσεις τι αποψη εχετε? πειραζει παρα πολυ να τα συνεχισω αυτο το λιγο διαστημα επιπλεον? ξερω οτι το κανουν πολλες γυναικες (κυριως τις διακοπες του καλοκαιριου), αλλα ειναι κακο για τον κυκλο μου? Ποια η αποψη σας?
Σας ευχαριστω πολυ!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! Με τον κυκλο δεν θα προκυψει  κανενα  απολυτως προβλημα. Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.