user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

kon1

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. kon1
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013
Καλησπέρα! θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Εχθές μετά την ούρηση είδα λίγο αίμα στο χαρτί που σκουπίστηκα χωρίς να ύπάρχει κάτι στο εσώρουχό μου. Μετά που πήγα πάλι να ουρήσω δεν υπήρχε τίποτα. Που μπορεί να οφείλεται αυτό? Μήπως θα πρέπει να κάνω κάποιες εξετάσεις? Να πω οτι ενδοκολπικό υπερηχογράφημα έκανα πριν από 20 ημέρες καθώς και εξέταση και το τεστ ΠΑΠ το είχα κάνει τον Φεβρουάριο και δεν είχε δείξει κάτι. Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω?                                                
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θα πίνεις περισσότερα υγρά τις επόμενες ημέρες, για να έχεις αυξημένη διούρηση και αν επαναληφθεί το σύμπτωμα, θα κάνεις μία καλλιέργεια ούρων. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.