user_mobilelogo
  1. Faye
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013
Καλησπέρα σας!
Είμαι 24 ετών, 1.80 και 62 κιλά. Από τα 14 έχω κύκλο 26-30 ημερών, πάντα με ιδιαίτερα οξύ πόνο την 1η μέρα σε κοιλιά και μέση, αλλά δεν είχα ποτέ κάποια διαταραχή. 
Το Σεπτέμβρη αδιαθέτησα νωρίτερα (περίπου 4-5 μέρες) για 1η φορά. Στις 9/10 (κανονική για τα δεδομένα μου ημερομηνία) αντί να έχω κανονική ροή (πάντα είχα από την 1η μέρα) είχα μόνο σταγόνες για κάποιες μέρες και καθόλου ροή. Μετά από περίπου ένα 10ήμερο είχα πολύ δυνατό πόνο σε μέση και κοιλιά για 5 συνεχόμενες μέρες. Μετά είχα για κάποιες μέρες κανονική ροή. Εκείνο το 5νθήμερο πήγα στο γυναικολόγο, έκανα παπ και υπέρηχο, μου είπε ότι έχω ωορρηξία και ωοθήκες πολυκυστικής υφής. Επειδή οι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι και δεν είχα την καλύτερη ψυχολογία, μου είπε πως πρόκειται για διαταραχή του κύκλου και μου συνέστησε yasminelle.
Στις 6/11 είδα καφέ και 2-3 σταγόνες και ξεκίνησα τα χάπια (θεωρώντας ότι όλα είναι μια χαρά και λόγω ημερομηνίας). Επί 3 μέρες είχα μονο σταγόνες, τις επόμενες 2 κανονική ροή και τις τελευταίες 5 έχω μεγάλη ροή, η οποία δεν μειώνεται με τίποτα (έχουμε φτάσει πια 18/11!!).
Ο γυναικολόγος είιπε να αλλάξω σε yasmin το επόμενο κουτί.
Όπως καταλαβαίνετε, έχω αγχωθεί και μου έχουν σπάσει τα νεύρα που δεν μειώνεται το αίμα.
Υπάρχει λόγος ανησυχίας; Πότε θα σταματήσει επιτέλους το αίμα;; Φταίνε τα χάπια για την αιμορραγία; Υπάρχει περίπτωση ο επόμενος κύκλος να είναι κανονικός, δηλ να αδιαθετήσω (πάλι;;) μόλις τελιώσω το πρώτο κουτί των yasminelle(προς το παρόν έχω πάρει 11);
Ευχαριστώ πολύ!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! Προφανως επειιδή εισαι  λεπτοσωμο  ατομο,  ο  συναδελφός  μου επέλεξε  σαν πιο καταλληλο για την περιτπωση ενα  ΄΄μικρο΄΄ χάπι,  που  ομως  δεν  έδρασε  οπως θα ήθελε.. Στις περιπτωσεις  αυτές πηγαινουμε  στο αμεσως επόμενο ΄΄μεγεθος΄΄...  Εκτιμω,  ότι με  την  διακοπη του Υasminelle  θα  ξαναεχεις  περιοδο,  οχι  ομως  δυνατή, επειδή  προηγηθηκε παραταση της  αιμορροιας μεχρι την 11  ημερα   και  με την αλλαγη  στο νεο  ΄΄χαπι΄΄,  το προβλημα θα  διευθετηθει.. Αν  βεβαια   συνεχιζεις   να  εχεις  αιμα  απ΄εδω και  περα  και μαλιστα   σε ενταση  περιοδου,  ρωτησε τον  γιατρο  σου  ακομη  μία  φορά,  μηπως ειναι σκοπιμο  να διακοψεις  την αγωγη  τώρα,  οποτε  η   περιοδος  θα εμφανιστει νωριτερα  και  ν΄ αρχισεις   την νεα αγωγη  μετα  το περας της πρωτης εβδομαδας Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ θερμά για την άμεση απάντηση! Με καθησυχάσατε! Ευχαριστώ ξανά! Να έχετε μία όμορφη εβδομάδα!
[hr]
[Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος 18-11-2013 01:34:40]:

Αγαπητή Φίλη! Προφανως επειιδή εισαι  λεπτοσωμο  ατομο,  ο  συναδελφός  μου επέλεξε  σαν πιο καταλληλο για την περιτπωση ενα  ΄΄μικρο΄΄ χάπι,  που  ομως  δεν  έδρασε  οπως θα ήθελε.. Στις περιπτωσεις  αυτές πηγαινουμε  στο αμεσως επόμενο ΄΄μεγεθος΄΄...  Εκτιμω,  ότι με  την  διακοπη του Υasminelle  θα  ξαναεχεις  περιοδο,  οχι  ομως  δυνατή, επειδή  προηγηθηκε παραταση της  αιμορροιας μεχρι την 11  ημερα   και  με την αλλαγη  στο νεο  ΄΄χαπι΄΄,  το προβλημα θα  διευθετηθει.. Αν  βεβαια   συνεχιζεις   να  εχεις  αιμα  απ΄εδω και  περα  και μαλιστα   σε ενταση  περιοδου,  ρωτησε τον  γιατρο  σου  ακομη  μία  φορά,  μηπως ειναι σκοπιμο  να διακοψεις  την αγωγη  τώρα,  οποτε  η   περιοδος  θα εμφανιστει νωριτερα  και  ν΄ αρχισεις   την νεα αγωγη  μετα  το περας της πρωτης εβδομαδας Φιλικά Π.Ζ

  1. Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.