user_mobilelogo
  1. rouge
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2010
Γεια σας
Παρατηρησα λιγες ωρες μετα την επαφη λιγο αιμα οπως αυτο στην αρχη της περιοδου και κατα την ουρηση ενιωθα ενα καψιμο.Δεν περιμενω περιοδο.Αργοτερα την ιδια μερα εξαφανιστηκαν αυτα τα "συμπτωματα" και γενικα δεν ποναω πια.Ειχα κανει εξετασεις ουρων κ ηταν καλες.Σε τι μπορει να οφειλεται?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Καλό είναι να σε δει ο γιατρός σου.
Με μια απλή γυναικολογική εξέταση, θα μπορέσει να διαπιστώσει αν υπάρχει κάποια κολπίτιδα ή τραχηλίτιδα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.