user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

poshspice

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. poshspice
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2013
Γεια σας! Είμαι καινούργια εδώ και λέω να πω την ανησυχία μου, και ζητώ συγγνώμη αν έχει δημιουργηθεί παρόμοιο θέμα.
Πριν 1 μήνα που είχα περίοδο μου κράτησε 2 εβδομαδες και συνεχιζε, πηγε σε γυναικολογο εκανα εξετασεις και ητανε απο τις ορμονες επαιρνα αντισυλληπτικα Yasmin 2 κουτια. Η γιατρος μου ειπε να παιρνω στην αρχη 1 χαπι ανα 8 ωρο για 3 μερες ωσπου να σταματησει το αιμα. Ετσι και εκανα και σταματησε γιατι 3 βδομαδες σχεδον ειχα περιοδο. Τωρα μου ηρθε η περιοδος στις 18/11 και ακομα δεν εχει σταματησει και αρχιζω και ανησυχω. Μηπως ειναι αντιδραση απο τα χαπια; Οταν εκανα την διακοπη 7 ημερων δεν ειχα περιοδο, μου ηρθε τωρα προς το τελος που παιρνω τα χαπια. Αρχιζω να σκεφτομαι οτι εχω το χειροτερο, ποτε μου δεν μ εχει τυχει να ειμαι ετσι.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! Δεν αναφερεις πσοσο ετων εισαι,, Εινα ησμανιτκο για καποιοες αποφασεις του γιατρού. Αν η περιοδος από τις 18.11. δεν σταματά, παρ΄ ολο που εσυ ξαναρχισες το χαπι, θα πρέπει να ξαναμιλησεις με την γιατρό σου.. Ισως πρέπει να σε ξαναδει.. Φιλικά Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.