user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Πιριπιρι

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. Πιριπιρι
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013
Γεια σας, παίρνω αντισυλληπτικά χάπια (yasminelle) και μόλις συνειδητοποίησα ότι θα μου έρθει περίοδος τη βδομάδα των διακοπών μου. Γνωρίζω πως μπορώ να παραλείψω το διάστημα των 7 ημερών χωρίς χάπια ώστε να καθυστερήσω την περίοδο μου ένα μήνα αλλά υπάρχει κάποιος τρόπος για να μου έρθει νωρίτερα κ αν ναι, θα μειωθεί και η αντισυλληπτική τους προστασία; 
 

Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Μπορεις  να  διακοψεις  τα χαπια  νωριτερα ,  ωστε  η  ΄΄περιοδος ΄΄   να  ελθει πριν τις διακοπες σου,,  και  να  συνεχισεις με το χαπι  με  νεα  συσκευασια,   1 εβδομάδα  μετά  την διακοπή...  Η περιοδος  που θα  εμφανιστει μετά  την ''προωρη΄΄ διακοπή της συσκευασίας,  μπορει να  ειναι καπως  υποτονικότερη.. Βεβαια, το  χαπι πρέπει να ειναι μονοφασικό.  Δηλ.  πρέπει ολα   χαπια να  εχουν  την ιδια περιεκτικότητα... Η αντισυλληψη  δεν   θα   επηρεαστεί. Περ΄ απ΄ ολ΄αυτά, θα έλεγα  μηπως  η συνεχιση της  αγωγής και στην εβδομαδα διακοπης, ειναι  ευκολωτερη   λυση.. Θα δεις.. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.