user_mobilelogo
  1. μαρινακι
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 02 Αυγούστου 2010
KΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΡΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΑΣ SITE!!!
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ,ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ PRIMOLUT NOR(ΠΑΙΡΝΩ 1 ΠΡΩΙ-ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ) ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΠΙΝΩ ΑΛΚΟΟΛ???ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΣΗ ΤΟΥ ΧΑΠΙΟΥ????
 
ΕΠΙΠΛΕΟΝ...ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΗΔΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΑ ΧΑΠΙΑ...ΑΝ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΙΜΟΡΑΓΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-4 ΜΕΡΕΣ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!!!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το χάπι, θα πρέπει να έχει απόσταση τουλάχιστον μιάς ώρας από τη λήψη αλκοόλ.
Για τη διάρκεια χρήσης του χαπιού, ότι σου έχει πει ο γιατρός σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 02 Αυγούστου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.