user_mobilelogo
  1. aleksia
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014
είχα σεξουαλική επαφή χωρίς προφύλαξη την κυριακή 12/1,εντός 30 ωρών πήρα το χάπι της επομενης μέρας  (τελευταία περίοδος 5/1 με 11/1 ,διάρκεια κύκλου 29 μέρες συνεπώς οι γόνιμες μέρες είναι 15/1 με 20/1).την επομενη μέρα  μετά τη λήψη του χαπιού είχα λίγο αίμα και σήμερα που είναι η δεύτερη μέρα συνεχίζω η έχω ελάχιστο αίμα(μονο όταν σκουπίζομαι) και λίγους πόνους κάτω από την κοιλια!αυτό είναι φυσιολογική παρενέργεια του χαπιού? ποσες μέρες κρατάνε οι "παρενεργεις" ?πιστεύω δεν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης ?  IP Logged
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Σωστά υπέθεσες ότι πρόκειται για αιμόρροια λόγω λήψης του χαπιού. Από την συγκεκριμένη επαφή δε θα συλλάβεις, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.